گزارش

جایگاه هاست وردپرس در میان سرویس های میزبانی

به منظور بررسی جایگاه هاست وردپرس باید در نظر داشت: “وردپرس یک پلتفرم قدرتمند و مقیاس پذیر  مدیریت محتوا (CMS) برای ساخت هر نوع وب سایتی می باشد.” با این حال، سایت شما به یک سرویس میزبانی بسیار قوی احتیاج خواهد داشت. این نکته که بیش از یک سوم از 172 میلیون وب سایت موجود در جهان وردپرسی هستند، نشان می دهد وردپرس چه جایگاه مهمی در دنیای مجازی دارد و بسیاری از کسب و کارها، وبلاگ های شخصی، سایت های خدماتی و… وابسته به این سرویس مدیریت محتوا هستند.

خرید هاست وردپرس با کیفیت و پر سرعت، اهمیت فوق العاده ای دارد و شرکت های ارائه دهنده سرویس های میزبانی در تلاش هستند تا روز به روز سرویس های میزبانی وردپرس خود را ارتقا بدهند. این سرویس میزبانی با زیر ساخت ابری در ایران و اروپا قابل خرید می باشد و می توان آن را از یک هاستینگ معتبر دریافت کرد.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک پلتفرم ایجاد وب سایت رایگان و open source است. در سطح فنی تر، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS است که به زبان PHP نوشته شده و از پایگاه داده MySQL استفاده می کند. وردپرس ساده ترین و قدرتمندترین پلتفرم برای وبلاگ نویسی و ساخت وب سایت است که امروزه در دنیا وجود دارد.

از وبلاگ نویسی گرفته تا تجارت الکترونیک و وب سایت های تجاری و نمونه کارها، وردپرس یک CMS همه کاره است. وردپرس با  قابلیت استفاده متنوع و انعطاف پذیری بالا، شروعی عالی برای راه اندازی وب سایت های بزرگ و کوچک است.

هاست وردپرس چیست؟

اگر یک سرویس میزبانی به طور خاص برای نصب و راه اندازی وردپرس طراحی شده باشد، هاست وردپرس نام خواهد گرفت. به همین دلیل همه سرویس های میزبانی اعم از هاست اشتراکی، سرور مجازی و سرور اختصاصی که استعداد پذیرفتن وردپرس و تضمین کارایی موثر آن را داشته باشند، هاست وردپرس محسوب می شوند.

استفاده از یک هاست وردپرس با کیفیت و مناسب، به راحتی می تواند منجر به افزایش کیفیت عملکرد، کارایی و کاهش خطاها در سایت شما بشود.

آیا برای اجرای سایت وردپرس به هاست وردپرس نیاز داریم؟

یک هاست وردپرس تقریباً مشابه سایر سرویس های میزبانی معمولی کار می کند. با این حال، تفاوت های مهمی در این دو وجود دارد، زیرا در سرویس میزبانی وردپرس، شرکت هاستینگ سرور و فایل های مرتبط شما را به طور خاصی برای سایت های وردپرسی بهینه می کند.

البته شما می توانید روی هاست لینوکس معمولی هم وردپرس خود را نصب و راه اندازی کنید، اما هاست Wordpress مزایای اضافه ای را به شما ارائه می دهد که کارایی سایت را بالا می برد.

هاست وردپرس شامل ویژگی های اضافی وردپرس مانند برنامه‌های WP Engine شامل فریم ورک قدرتمند Genesis و تم‌های StudioPress است که به شما در ساخت وب سایت به شما کمک می‌کند.

عواملی که هنگام خرید هاست وردپرس باید در نظر گرفته شود

هنگام انتخاب یک سرویس میزبانی وردپرس باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. بیایید نگاهی به چند مورد از رایج ترین ملاحظات بیندازیم.

1.      سرعت و عملکرد

اولین و مسلماً مهم ترین چیزی که هنگام انتخاب یک هاست وردپرس باید در نظر گرفت سرعت است. سرعت بالا آمدن سایت برای تجربه کاربر و هم برای رتبه بندی موتورهای جستجویی چون گوگل بسیار مهم است، بنابراین هر شرکت هاستینگی که انتخاب می کنید باید تضمین هاست وردپرس پرسرعت  را به شما بدهد.

عناصر کلیدی که باید به آن ها توجه کرد، نوع فضای ذخیره سازی مورد استفاده، میزان حافظه اختصاص داده شده به هر وب سایت و میزان پهنای باند موجود برای ترافیک است.

2.      ابزارهای توسعه دهنده

بسیاری از شرکت های میزبانی ابزارهای توسعه دهنده مفیدی را همراه هاست وردپرس خود، ارائه می دهند تا ساخت و مدیریت وب سایت را برای شما آسان تر کنند. این ابزارها خصوصاً برای پلتفرم وردپرس هستند و از جمله آنها محیط های لوکال یکپارچه، مدیریت افزونه ها و به روز رسانی، دسترسی آسان به ابزارهای مدیریت سایت و… می باشد.

3.      امنیت

امنیت هاست وردپرس هم مانند سرعت یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در کیفیت هاست وردپرس است. میزبانی امن وردپرس تضمین می کند که داده های شما در اختیار شما باقی بماند و همچنین از اطلاعات مشتریان شما محافظت می کند.

ویژگی‌های امنیتی کلیدی که باید هنگام خرید هاست وردپرس جستجو کنید شامل محیط‌های میزبانی اختصاصی، فایروال‌ها، پشتیبان‌گیری خودکار و نظارت بر افزونه‌های مخرب است.

انواع هاست وردپرس

انواع مختلفی از هاست وردپرس وجود دارد که می توانید از بین آنها  مناسب ترین را انتخاب کنید. بیایید چهار گزینه رایج را بررسی کنیم.

1.      هاست اشتراکی وردپرس

2.      هاست اختصاصی وردپرس

هاست اشتراکی وردپرس

با هاست اشتراکی وردپرس، بهینه سازی و نگهداری هاست از طرف شرکت میزبانی انجام می شود و سایت وردپرس شما با سایت های دیگر بر روی یک سرور به صورت مشترک میزبانی می شود پس شما کنترل کمتری روی سرور خواهید داشت.

هاست های اشتراکی که بر پایه رایانش ابری هستند، اصطلاحاً هاست ابری نامیده می شوند و برخلاف نمونه های قدیمی هاست اشتراکی کارایی بیشتری دارند، همچنین حتی برای سایت های پربازدید هم می توانند مناسب باشند.

خرید هاست اشتراکی وردپرس هزینه کمتری نسبت به دیگر انواع هاست در پی دارد.

هاست اختصاصی وردپرس

هاست اختصاصی وردپرس کاملاً به وب سایت شما و اطلاعات آن اختصاص داده شده است و برخلاف هاست اشتراکی، همه منابع متعلق به شما هستند و هیچ وب سایت دیگری به آن ها دسترسی ندارد.

خرید هاست اختصاصی وردپرس منجر به افزایش سرعت، قابلیت اطمینان و امنیت سیستم مدیریت محتوای شما می شود. در این میزبانی شما کنترل کاملی بر نحوه راه اندازی سرور، از جمله تنظیمات سخت افزاری و گزینه های نرم افزار سفارشی دارید.

جمع بندی

هاست وردپرس برای اجرای وب سایت های وردپرسی بهینه شده است. مزایای هاست وردپرس عبارتند از بالا رفتن امنیت و محافظت در برابر تهدیدات خاص وردپرس، راه اندازی و عملکرد سریع، عملکرد بهتر افزونه ها، بروزرسانی های خودکار، پشتیبانی سفارشی هنگام استفاده از سرویس میزبانی وردپرس و… می باشد.

پس با استفاده از خرید هاست وردپرس که بصورت اختصاصی برای نصب و بهبود کارایی وردپرس راه اندازی شده است، می توانید قدرت و سرعت وردپرس خود را بالا ببرید.

پس با استفاده از خرید هاست وردپرس که بصورت اختصاصی برای نصب و بهبود کارایی وردپرس راه اندازی شده است، می توانید قدرت و سرعت وردپرس خود را بالا ببرید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=80302
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن