گیلان

ثبت 9 میلیون نفرساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز گیلان

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از ثبت بالغ بر 9 میلیون نفرساعت کار بدون حادثه در این شرکت خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، حسین اکبر با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی شرکت گاز افزایش امنیت خطوط شبکه و توزیع گاز در راستای حفظ پایداری جریان گاز مشترکین می‌باشد، گفت: علی‌رغم محدودیت‌های مرتبط با کرونا، در پاییز امسال 10 مانور با حضور بالغ بر 250 نفر  از پرسنل شرکت با موضوعات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در سطح ادارات گاز استان به اجرا در آمده است.

وی با اشاره به انجام دوره‌های آموزشی برای کارکنان با موضوعات عبرت‌آموزی از حوادث و مدیریت واکنش در شرایط اضطراری در سه ماه سوم سال جاری بیان کرد: دانش‌افزایی کارکنان در زمینه‌های مرتبط با HSE موجب افزایش ضریب ایمنی امور و کاهش احتمال وقوع حوادث خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در ادامه درخصوص حوادث رخ داده در بخش مشترکین گاز طبیعی، اظهار داشت: در پاییز امسال 7 مورد حادثه مرتبط با گاز در استان گزارش شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 37 درصد کاهش داشته است.

اکبر در پایان سخنان خود بر لزوم فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی گسترده مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سطح جامعه تاکید کرد و از همه سازمان‌های مرتبط، به ویژه صدا و سیما و آموزش و پرورش درخواست کرد تا همانند سال‌های گذشته شرکت گاز را درجهت تحقق این هدف مهم یاری رسانند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=59548
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن