گیلان

بیش از 1200 مورد قطعی گاز سازمان‌ها در گیلان ثبت شد

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از ثبت بیش از 1200 مورد قطعی گاز سازمان‌ها در استان خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، حسین اکبر با بیان اینکه پایش گسترده دمای ادارات، مدارس و نهادهای دولتی همچنان ادامه دارد، گفت: از ابتدای دی‌ماه سال جاری تاکنون در گیلان بیش از 13 هزار بازدید و پایش انجام شده که ماحصل آن، اعلام اخطار به حدود 2 هزار و نهصد نهاد پرمصرف و ثبت بیش از یک هزار و دویست مورد قطع گاز سازمان‌ها می‌باشد.

وی بیان کرد: مهم‌ترین هدف از اجرای طرح پایش دمای ادارات، نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در بخش‌های مختلف جامعه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به برودت هوا و افزایش شدید مصرف گاز در روزهای گذشته اظهار داشت: متاسفانه بعلت حفظ پایداری جریان گاز در حوزه خانگی، مجبور به قطع و یا اعمال محدودیت مصرف برای مشترکین سایر حوزه‌ها هستیم.

وی گفت: به علت کاهش میزان گاز تحویلی به نیروگاه‌های تولید برق، شاهد وقوع قطعی‌های موردی برق در مناطق مختلف هستیم که این مشکل با صرفه‌جویی در مصرف گاز و رعایت دمای آسایش (18  الی 21 درجه) توسط مشترکین به راحتی برطرف خواهد شد.

اکبر در پایان ابراز امیدواری کرد تا مردم و مشترکین محترم خانگی با صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی، رعایت دمای آسایش و استفاده از البسه گرم و زمستانی در منزل، پایداری جریان گاز را تضمین نمایند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=60440
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن