اجتماعی

ثبت جهانی خیابان ولیعصر (عج) پایتخت

شهردار تهران در مراسم بهره برداری از فاز چهارم پروژه احیا و ساماندهی درختان چنار خیابان ولیعصر(عج) گفت: این خیابان یکی از خیابان‌های نادر در جهان است و به زودی ثبت جهانی خواهد شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، پیروز حناچی در مراسم بهره‌برداری از فاز چهارم پروژه احیا و ساماندهی درختان چنار خیابان ولیعصر (عج)، ضمن مهم و با ارزش شمردن خیابان ولیعصر (عج) عنوان کرد: خیابان ولیعصر (عج) یکی از زیبایی‌ های شهر تهران به شمار می‌ رود. همانطور که دوستانی در گذشته برای خلق این اثر تلاش کردند، مدیریت شهری فعلی نیز تلاش خواهد کرد تا به هر جهت این خیابان حفظ و نگهداری شود.

وی عنوان کرد: به زودی این خیابان ثبت جهانی هم خواهد شد. این خیابان یکی از خیابان‌ های نادر در جهان است. شهرداری تهران به مناسبت هفته منابع طبیعی و به‌رسم سال‌ های گذشته، درختان از بین رفته خیابان ولیعصر را احیا می‌ کند.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه خیابان ولیعصر خصیصه‌ های خیابان کامل را دارد، توضیح داد: این خیابان به جهت حفظ نوستالژی و کاربری‌ های متنوع خصیصه اجرای ضوابط خیابان کامل را دارد. این اقدام جزو برنامه‌ های مدیریت شهری است.

روز جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹، مراسم بهره‌برداری از فاز چهارم پروژه احیا و ساماندهی درختان چنار خیابان ولیعصر(عج) با حضور علی ربیعی، سخنگوی دولت، ‫مدیر عامل سازمان بوستان‌ ها و فضای سبز شهر تهران و دو عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=66177
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن