فرهنگی

تیزر و پوستر شعار اربعین ۹۹ رونمایی شد

تیزر و پوستر اربعین سال جاری با شعار «الْحُسین سَفینَهُ الْنِّجاة» با حضور نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در ساختمان شهدای رادیو رونمایی شد.

به گزارش فارس، مراسم رونمایی از شعار و تیزر اربعین حسینی امروز ۱۵ مرداد همزمان با میلاد امام هادی (ع) با حضور حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و حمیدرضا شاه‌آبادی، معاون صدای رسانه ملی در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه امسال شعار اربعین «الْحُسین سَفینَةالْنِّجاة» انتخاب شده است، گفت: در اسلام شعار در جایگاه مهمی قرار دارد، چرا که شعار می‌تواند چراغ راه هدایت و رسیدن به هدف در رابطه با موضوعات مختلف باشد.

وی اربعین حسینی را یکی از ظرفیت‌های عظیم برای معرفی راه امام حسین (ع) عنوان کرد و افزود: امسال به دلیل شرایط کرونا، وضعیت برپایی اربعین هنوز مشخص نیست و طرف عراقی نیز تصمیم در این رابطه نگرفته است.

حجت‌الاسلام نواب با بیان اینکه شعار اربعین به معنای حضور زائران در این مراسم نیست، گفت: ما برای حج امسال هم شعار انتخاب کردیم، اما حج برگزار نشد. بنابراین، انتخاب شعار الزامی برای برپایی مراسم به وجود نمی‌آورد. اما با انتخاب شعار امسال اربعین، میخواهیم بگوییم که ما راه امام حسین (ع) را فراموش نمی‌کنیم و دلباخته سیدالشهدا (ع) هستیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=38404
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن