اقتصادیصنعت-معدن-تجارت

تولید انواع ضدعفونی‌کننده انسانی

به گزارش ایسنا، در شرایط بحرانی کنونی، تمام ضدعفونی کننده‌های آبزی‌پروری‌ها و مرغداری‌ها وارداتی هستند. ویژگی ضدعفونی کننده‌های دست نانو با ترکیبات نقره است که منجر به طولانی شدن سطح پایداری محیط از لحاظ بالابردن زمان و طولانی شدن اثربخشی است.

محصولات این شرکت دانش‌بنیان، شیمی سبز است؛ یعنی تجزیه‌پذیر است و تاثیر مخرب ندارد. در این راستا محصولات ضدعفونی کننده آبزی پروری آب و اکسیژن آزاد می‌کند. همچنین ضدعفونی کننده دام و طیور تجزیه‌پذیر است.

دکتر معصومه میرزایی، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان درخصوص این محصولات گفت: ضد عفونی‌کننده‌های انسانی دست علاوه بر از بین بردن میکروارگانیسم‌ها دارای ویتامین E نیز است.

وی افزود: نتایج استانداردها و آزمایش‌های مقایسه‌ای ضدعفونی کننده‌های سطح و ابزار پزشکی از نتایج آزمایش‌های deconex سوئیس هم بالاتر است.

بر اساس اعلام وزارت علوم، این شرکت در حال تولید انواع ضدعفونی کننده به‌ویژه پزشکی و دامپزشکی دارای مجوزهای مربوطه بوده که از ۶ ماه پیش برای دریافت سیب سلامت اقدام کرده است. همچنین محصول ضد عفونی کننده سطح این شرکت گواهی CE اروپا دارد. به منظور حمایت از کالای ایرانی، عمده مواد اولیه این محصولات ساخت ایران است. ظرفیت تولید این شرکت به طور میانگین ۳۵ تن روزانه در یک شیفت است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=16035
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن