اقتصادیصنعت-معدن-تجارت

توسعه شبکه همکاری شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی با سایر دستگاه ها

به گزارش تفاهم آنلاین؛ بهمن حسین زاده در این خصوص، افزود: علاوه بر قرارداد های داخلی، با کشورهای مانند آلمان نیز تفاهم نامه هایی را منعقد کرده ایم.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین اهداف شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی اتصال حلقه های تولید کالا و خدمات با تجارت داخلی و خارجی است، بیان کرد: در این راستا معرفی دانش و تکنولوژی به روز دنیا که مورد نیاز صنایع داخلی جهت تولید اقلام واسطه ای نیز هست از دیگر اهداف است.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ادامه داد: در راستای اهداف ذکر شده ما با بخش هایی مانند اتاق بازرگانی ، تشکل های صنفی داخلی و خارجی ، معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری و ستاد ویژه توسعه فن آوری نانو همکاری چشمگیری در ماه های گذشته داشته ایم.

حسین زاده بیان کرد: همچنین همکاری هایی نیز با انجمن پلیمر، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، دبیرخانه دائمی توسعه صادارت خدمات فنی و مهندسی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، دانشگاه صنایع و معادن، اتاق بازرگانی ایران–ایتالیا و مرکز نمایشگاهی ازبکستان داشته ایم.

وی با اشاره به دیگر تفاهم نامه این شرکت اظهار داشت: براساس امضای تفاهم نامه بین شهرداری و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی مقرر شد تا ایستگاهی با عنوان نمایشگاه در طراحی خط ۱۰ مترو در نظر گرفته شود.

توافق نامه شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی با نمایشگاه کتاب دهلی نو

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در ادامه افزود: در عقد قرارداد با طرف های خارجی می توان به امضای تفاهم نامه همکاری با نمایشگاه کتاب دهلی نو اشاره کرد که براساس این تفاهم نامه مقرر شد تا همکاری های نمایشگاهی میان دو کشور بیشتر شود.

تفاهم نامه شرکت سهامی نمایشگاه ها بین المللی با شرکت ایماگ آلمان

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: با هدف گسترش فعالیت های نمایشگاهی بین دو کشور ایران و آلمان، تفاهم نامه با شرکت ایماگ امضا کرده ایم که بر اساس آن مقرر شده است تا تولیدکنندگان آلمانی در نمایشگاه های داخلی ایران مشارکت داشته باشند و علاوه بر این بتوانیم هیات های تجاری نیز به نمایشگاه های تخصصی آلمان اعزام کنیم.

توسعه خدمات الکترونیک شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی

حسین زاده در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی گفت: توسعه خدمات الکترونیک که شامل طراحی و پیاده سازی سامانه نمایشگاه های مجازی نیز هست از دیگر دستاوردهای شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی می باشد و با استفاده از این سامانه شرکت های که در نمایشگاه شرکت می کنند، می توانند نه فقط برای چند روز بلکه به صورت سالیانه خود را به بازدیدکنندگان و علاقه مندان معرفی کنند.

وی افزود: در طراحی و پیاده سازی نسخه جدید اپلیکیشن نمایشگاه بین المللی تهران اطلاعاتی برای مخاطبان شامل معرفی مشارکت کنندگان، تقویم نمایشگاه ها، مسیر یابی، اخبار و خدمات مورد نیاز برای آنها در دسترس قرار گرفته است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اهتمام به استقرار چرخه مدیریت بهره وری در سطح شرکت، نگهداری، بهسازی و نوسازی فضاهای نمایشگاهی ،اماکن عمومی و خدماتی و فضاهای اداری، نگهداری، بهسازی و نوسازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی اماکن نمایشگاهی از دیگر اقدامات انجام شده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=16891
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن