بانک-بیمه-بورس

توسعه بانکداری شرکتی در اولویت اقدامات بانک شهر

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهرگفت: ارائه خدمات متنوع در حوزه بانکداری شرکتی با هدف ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان در دستور کار این بانک قرار دارد.

 

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محسن امیری با تاکید بر اهمیت نقش بانکداری شرکتی، اظهار کرد: گام های اولیه راه اندازی بانکداری شرکتی مشخص می کند که پس از طراحی و ایجاد زیرساخت های لازم ، گام بعدی ، طراحی و انجام اقدامات اجرایی در ابعادی است که ارتباط مستقیم با مشتری و نیازهای او دارند . این گام در حقیقت محتوای اصلی تشکیل بانکداری شرکتی است.

امیری، گسترش و تنوع ارائه خدمات به شرکت ها از ابتدای سالجاری را از جمله گام های برداشته شده در این زمینه دانست و افزود: در بانکداری شرکتی علاوه بر خدمات، تسهیلات، تعهدات ، مدیریت دریافت‌ها و پرداخت‌ها خدماتی چون مدیریت ریسک، مدیریت نقدینگی و برخورداری از امکان استفاده از خدمات مالی غیر بانکی نظیر بیمه ، صرافی ، کارگزاری و … برای مشتریان فراهم خواهد شد.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در ادامه، لازمه موفقیت در بانکداری نوین را توسعه فضاهای رقابتی عنوان کرد و گفت: بانکداری شرکتی موفق، تلاشی فراگیر برای تمرکز بر نیازهای مشتریان شرکتی است که از سویی کاهش هزینه‌های عملیاتی بانک شهر و افزایش بلندمدت بهره وری بانک و مشتریان را نیز به دنبال خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=45167
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن