اقتصادیبانک-بیمه-بورس

توسعه آموزش و نظارت مجازی «بیمه سینا»

به گزارش تفاهم آنلاین؛«آموزش» و «نظارت» دو بعد بسیار مهم در حوزه فعالیت بیمه گران است، به طوری که تداوم و پیوستگی این دو پارامتر می تواند حرکت درست یک سازمان را تضمین کند.

بیمه گران از این رو همواره هزینه های قابل توجهی را برای آموزش نمایندگان و فروشندگان خود صرف می کنند تا علاوه بر به‌روز نگه داشتن دانش آنها، اطلاعات تازه خود را نیز تبادل کنند. از سوی دیگر نظارت بر فعالیت نمایندگان و نیز عملکرد شعب، یک امر جاری است و نمی توان آن را تعطیل کرد.

ویروس منحوس کرونا اما زندگی همه را تحت تاثیر قرار داد و طبیعتا شرکت ها و فعالیت های اقتصادی نیز از آنچه پیش آمد متاثر شدند؛ با این حال شرکت هایی که به دانش روز مجهزند، توانسته اند از شرایط کنونی جان سالم به در ببرند و اجازه ندهند فعالیتشان با تاخیر یا تعلیق مواجه شود. شرکت بیمه سینا نیز در همین رابطه اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.

به همین منظور، بیمه سینا در ایام نوروز و پس از آن برگزاری جلساتی به صورت ویدئو کنفرانس، امکان گفت و گوی مدیران ارشد را با روسای شعب فراهم کرد. در این جلسات مجازی، علاوه بر بررسی عملکرد سال گذشته شعب و نیز تبیین استراتژی شرکت در سال جاری، چگونگی فعالیت در سال جدید و چالشها و راهکارهای مختلف بررسی شد.

روسای شعب نیز در این جلسات از راه دور، پیشنهادهای خود برای افزایش فعالیت ها، بهینه کردن پرتفو و توسعه شبکه فروش را ارائه کرده و نیز گزارشی از عملکرد خود مطرح می کنند. این گزارش حاکیست، در کنار این روند، آموزش نمایندگان و شبکه فروش نیز تعطیل نمانده و دوره های آموزشی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده و تازه ترین روش های فروش بیمه نامه، روش های نوین بازاریابی و متدهای پیشرفته جلب نظر مشتری در این دوره های آموزشی برای نمایندگان ارائه می شود. طبیعی است که با این روش، علاوه بر افزایش سرعت انتقال اطلاعات، هزینه ها نیز به شدت کاهش پیدا کرده و زمان و مکان مفهومی نخواهد داشت. گفتنی است، بیمه سینا که پیش از این فروش الکترونیکی را به خوبی پیاده و نتایج بسیار مطلوبی از آن حاصل کرده بود، این بار نیز توانست با آموزش مجازی و کنفرانس های ویدئویی، علاوه بر کمک به شکست زنجیره بیماری کرونا، تجربه تازه ای را در صنعت بیمه به نمایش بگذارد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=21569
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن