ورزشی

تلاش تراکتور برای برای جذب بازیکنان جدید

مدیران باشگاه تراکتور تبریز قصد دارند با توجه به درخواست علیرضا منصوریان، سرمربی این تیم مهاجم استقلال و هافبک سپاهان را جذب کنند.

به گزارش تسنیم، باشگاه تراکتور تبریز که تا به امروز عملکرد چندان زیادی در نقل و انتقالات تابستانی داشته، پس از جذب سه بازیکن جدید (فرعباسی، هخامنش و قنبری) در تلاش است مذاکره با بازیکنان جدید را در روزهای آینده به نتیجه برساند و جذب این بازیکنان را نیز قطعی کند.

گفته می‌شود باشگاه تراکتور با نامه رسمی باشگاه سپاهان برای جذب ساسان انصاری مهاجم سرخپوشان تبریزی مواجه شده و از همین رو، تراکتوری‌ها خواستار معاوضه انصاری و رضا میرزایی هافبک سپاهان هستند.

ارسلان مطهری مهاجم استقلال دیگر بازیکنی است که مدیران تراکتور در روزهای گذشته با او مذاکره کرده‌اند و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن خواهد بود.

هادی محمدی مدافع تیم ذوب‌آهن در روزهای گذشته به توافق نهایی با باشگاه تراکتور دست یافته و مدیران باشگاه تبریزی برای عقد قرارداد رسمی با این بازیکن منتظر دریافت رضایت‌نامه از سوی باشگاه ذوب‌آهن هستند.

محمد آقاجانپور مدافع فصل گذشته تیم شهر خودرو نیز دیگر بازیکنی است که در روزهای گذشته با مدیران باشگاه تراکتور به توافق رسیده و به احتمال فراوان در روزهای آینده قرارداد خود با این باشگاه تبریزی را رسمی خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=49371
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن