ورزشی

تلاش بیهوده پرسپولیس برای فرصت گرفتن از برانکو

مدیران باشگاه پرسپولیس پس از اتمام مهلت قانونی برای پرداخت مطالبات برانکو، همچنان به دنبال گرفتن فرصت از این مربی هستند، اما به نظر می‌رسد محرومیت این باشگاه از پنجره نقل‌وانتقالات قطعی است.

به گزارش تسنیم، فرصت قانونی باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو روز 11 سپتامبر (21 اردیبهشت ماه) به پایان رسید و شمارش معکوس برای آغاز محرومیت این باشگاه از نقل‌وانتقالات تابستانی آغاز شد. محرومیتی که البته با پرداخت مطالبات برانکو در هر زمانی به پایان خواهد رسید و با توجه به فعالیت نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس در روزهای گذشته،‌ به نظر نمی‌رسد مشکلی برای سرخپوشان از این بابت ایجاد شود.

باشگاه پرسپولیس که در روزهای گذشته بارها از برانکو برای پرداخت مطالباتش فرصت دوباره خواسته‌، هر بار با مخالفت این مربی روبه‌رو شده است، اما مدیران این باشگاه در اظهاراتی عجیب، تقریباً در تمام مصاحبه‌های خود به هواداران وعده داده‌اند که برانکو به باشگاه پرسپولیس فرصت دوباره خواهد داد! اتفاقی که هیچ‌گاه از سوی مربی کروات نمی‌افتد و این مربی دقیقاً در همان روز 11 سپتامبر و بلافاصله پس از اتمام مهلت باشگاه پرسپولیس، نامه خود مبنی بر عدم دریافت مطالباتش را به فیفا ارسال کرده است و به نظر می‌رسد دست و پا زدن مدیران باشگاه پس از اتمام مهلت قانونی، کاملاً بی‌فایده خواهد بود.

پس از صحبت‌های رسول‌پناه در برنامه ورزش و مردم مبنی بر اینکه «نامه‌ای دو روز پیش به برانکو زدیم و خواهش کردیم 20 روز به ما فرصت بدهد که هنوز جواب رسمی به ما نداده‌ است، اما فکر می‌کنم این درخواست ما را قبول می‌کند»، علی رغبتی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز شب گذشته در لایو اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس بار دیگر اعلام کرد «پالس‌های مثبتی از برانکو برای دادن فرصت دوباره به باشگاه دریافت شده است» که این صحبت‌ها هم با توجه به نامه چند روز قبل وکیل برانکو به فیفا، خلاف واقع به نظر می‌رسد و بیشتر شبیه به بازی با هواداران است تا واقعیت.

در این وضعیت و با توجه به نامه برانکو به فیفا، به احتمال فراوان خبر محرومیت باشگاه پرسپولیس در روزهای آینده به باشگاه ابلاغ خواهد شد و پس از آن فیفا دوباره فرصت معینی را برای پرداخت مطالبات برانکو در نظر خواهد گرفت که در صورت عدم پرداخت در آن بازه زمانی نیز، محرومیت‌هایی مانند کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته‌های پایین‌تر در انتظار سرخپوشان خواهد بود. مدیران باشگاه پرسپولیس که در طول چند ماه گذشته بارها وعده آماده بودن پول برانکو و پرداخت مطالبات این مربی  را داده‌اند، به نظر می‌رسد بهتر است این بار به صورت واقعی به وعده خود عمل کنند و بیشتر به فکر پرداخت پول این مربی باشند، تا گرفتن زمان دوباره و دادن وعده‌های پوچ.

هر چند باشگاه پرسپولیس در طول یک ماه گذشته موفق به تهیه پول برانکو شده بود، اما با تصمیم مدیران باشگاه بخش عمده‌ای از این پول صرف جذب بازیکنان جدید و پرداخت مطالبات کادر فنی و بازیکنان شد تا حداقل صدای اعتراض اعضای تیم فعلاً و در آستانه مسابقات آسیایی خاموش شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=45396
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن