بانک-بیمه-بورس

تقدیر رئیس سازمان مدیریت بحران از بانک مهر ايران

به گزارش تفاهم آنلاین، نجار که در آئین رونمایي از بيمه حوادث ۵۰۰هزار خانه روستايي از سوي بانک مهر ايران حضور يافته بود، در يادداشت خود اين‌طور بيان کرد:
«توفیق رفیق و یار شد امروز در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حضور يافتم و شاهد پرده‌برداري يکي از کارهاي ارزشمندي بودم که اين بانك پيشگام و پيشرو آن بوده است. انصافاً افراد هنگامي كه نياز به كمك، پشتيباني و آرامش بعد از هر حادثه‌اي دارند، اين بانك به كمك آمده است. امروز بيمه براي حوادث اجتناب‌ناپذير است و يك خدمت به تمام معني است. اين اقدام شايسته يعني كاهش هزينه‌هاي دولت و همچنين پرداخت خسارت، رضايتمندي بيش از گذشته و بازگشت سريع افراد حادثه ديده به زندگي را در پي دارد. ان‌شاءالله بانك‌ها با كمك دولت و بيمه‌ها در اين اقدام خداپسندانه مشاركت نمايند.»
دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پيامي به همکاران بانك اعلام كرد: تقدير رئيس محترم سازمان مديريت بحران از بانك مهر ايران، در حقيقت تقدير از كاركنان اين بانك است. هر موفقيتي كه بانك مهر ايران به دست آورده، حاصل تلاش نيروي انساني جوان، پويا و با انگيزه آن است. اميد كه با همدلي يكديگر بتوانيم به موفقيت‌هاي بزرگتري برسيم و در عرصه مسئوليت اجتماعي نيز حضور پررنگ‌تري داشته باشيم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=30669
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن