بانک-بیمه-بورس

تفاهم نامه همکاری بین بانک و بیمه کارآفرین به امضا رسید

نخستین گام عملیاتی در راستای هم افزایی بیشتر بین بانک کارآفرین و شرکت های زیر مجموعه با امضاء تفاهم نامه مشترک با بیمه کار آفرین برداشته شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ در راستای تاکیدات مدیرعامل بانک در جلسات شورای راهبردی کسب و کار ۱۴۰۱ ؛ برای هم افزایی بیشتر میان بانک و شرکت های زیرمجموعه، در جهت گسترش زنجیره خدمات به مشتریان، نخستین تفاهم نامه همکاری و معرفی محصول بین بانک و بیمه کارآفرین امضا شد.

در این جلسه که با حضور دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک، سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی، حیدری مدیرعامل بیمه کارآفرین و جمعی از مدیران هردو مجموعه برگزار شد، دکتر بهاروندی با تاکید بر لزوم همکاری‌های مشترک بین گروه مالی و بانک، ابراز خرسندی کرد: نخستین گام در جهت عملیاتی شدن همکاری مشترک با امضاء تفاهم نامه بین بانک و بیمه برداشته شد و باید این هم افزایی ها بیش از پیش گسترش یافته و اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه پایش و اجرا بعد از امضاء تفاهم نامه بسیار مهم است افزود: تا پایان سال معاونت بانکی و شرکت های زیر مجموعه باید محصولات جدیدی به سبد محصولات و خدمات بانک اضافه و عرضه کنند تا بانک سهم بیشتری در ارائه خدمات به مشتریان داشته باشد و در حقیقت زنجیره خدمات بانک کارآفرین توسعه یابد.
بهاروندی با اشاره به فروش زنجیره خدمات در شعب تاکید کرد: ارائه محصول جدید در زنجیره خدمات بانکی می تواند علاوه بر ایجاد جریان نقدینگی به جذب مشتریان جدید و ارائه خدمات بهتر و جذاب تر کمک کند.
و ی با اشاره به این تفاهم نامه و ارائه محصول جدید، بیمه کار آفرین را یکی از خوشنام ترین و قدیمی ترین بیمه های کشور خواند که با گسترش همکاری با بانک می تواند خدمات بیشتری نیز به مشتریان ارائه کند.

در این جلسه سهراب صادقی معاون مدیر عامل در امور بانکی نیز با اشاره به رویکرد رقابتی بین بانک و بیمه گفت: این رویکرد رقابتی موجب شده تا شاهد شرایط نامطلوب نرخ سود باشیم و این رویکرد در دراز مدت اثرات جبران ناپذیری در صورت های مالی شرکتها خواهد داشت، لذا در فضای کسب و کار فعلی انتخاب مسیر صحیح که بتواند تمایز ایجاد کند بسیار حائز اهمیت است.
وی با تاکید بر این که خروج از این امر نیازمند اندیشیدن راه هایی بجز بازی نرخ سود است، ادامه داد: یکی از این راه ها ارائه خدمات است که در کنار تکمیل زنجیره خدمات، منجر به فروش بیشتر متقابل می شود.

مدیرعامل بیمه کارآفرین نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از همکاری مشترک میان بانک و بیمه گفت: این نخستین همکاری مشترکی است که با تاکید دکتر بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین بر هم افزایی بیشتر و ارائه زنجیره خدمات شکل گرفته و به زودی در شعب بانک قابل ارائه به مشتریان است.
محمد حیدری ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه مجموعه همکاران در شرکت بیمه کارآفرین و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی بین بانک و کارشناسان بیمه تاکید کرد: تلاش‌های ارزنده‌ای انجام شد تا در نهایت محصولی به ثمر بنشیند که به زودی در بازار ارائه خواهد شد.
وی با ابراز امیدواری به استقبال بازار نسبت به این محصول مشترک گفت: نخستین محصول مشترک بانک و بیمه کارآفرین به زودی و در گام نخست توسط شعب بانک کارآفرین در سراسر کشور به بازار عرضه خواهد شد که با توجه به مزایای رقابتی که پیش بینی شده است، در شرایط کنونی بی رقیب خواهد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=84729
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن