بانک-بیمه-بورس

امضای تفاهم نامه بیمه آسیا و هلدینگ فرزانگان پارس نیکو

تفاهم نامه بیمه ای بیمه آسیا و هلدینگ بزرگ فرزانگان پارس نیکو با امضای مدیران عامل دو طرف، اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست امضای این تفاهم نامه با تشکر از حضور مدیرعامل واعضای هیأت مدیره هلدینگ بزرگ فرازانگان پارس نیکو، با اشاره به توانمندی مالی و فنی، قدمت 62 سال ارائه خدمات بیمه ای و ظرفیت قبول اتکایی بیمه آسیا، گفت: جای بسی خوشحالی است که بتوانیم خدمات مناسب بیمه ای را به هلدینگ بسیار ارزشمند فرزانگان پارس نیکو با توجه به گستردگی آن در سطح کشور ارائه دهیم.

مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر تقویت این همکاری، اظهار داشت: هلدنیگ فرزانگان پارس نیکو، شرکت بیمه ای را انتخاب کرده است که به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور، با توانمندی و تعهد، خدمات شایسته بیمه ای را ارائه می دهد.

دکتر شریفی، مدیرعامل هلدینگ فرزانگان پارس نیکو نیز در این نشست، در سخنانی با اظهار قدردانی از مدیرعامل بیمه اسیا در فراهم کردن شرایط اجرای این تفاهم نامه، نسبت به گسترش همکاری های متقابل با شرکت معظم بیمه آسیا اظهار امیدواری کرد و گفت: هدف ما، دریافت تمامی خدمات بیمه ای مورد نیاز از یک شرکت معتبر و بزرگ بیمه ای است.

در ادامه این جلسه، دکتر سعیدی عضو هیأت مدیره هلدینگ فرزانگان پارس نیکو نیز با معرفی برندهای زیرمجموعه این هلدینگ بزرگ و تشریح پروژه ها و برنامه های تولیدی و صنعتی آن و همچنین اظهار تمایل نسبت به دریافت پوشش های بیمه ای از شرکت بیمه آسیا، بیان داشت: ما از خدمات بیمه ای بیمه آسیا در تمامی رشته ها رضایت کامل داشته و اعتقاد کامل داریم این تفاهم نامه، یک همکاری برد ـ برد برای هر دو طرف است.

بنابراین گزارش، هلدینگ بزرگ فرزانگان پارس نیکو شامل حدود هجده شرکت بزرگ صنعتی و تولیدی است که شرکت های پرشیا خودرو، مانیان خودرو، شتاب کار، شتاب آذرشرق، فرزانگان انرژی پارس، فرزانگان کیش و خودروسازان بونیز از مهم ترین شرکت های زیرمجموعه این هلدینگ هستند.

گفتنی است در نشست امضای این تفاهم نامه، اعضای هیأت مدیره و معاونین مدیرعامل بیمه آسیا و اعضای هیأت مدیره هلدینگ فرزانگان پارس نیکو حضور داشتند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=73657
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن