گزارش

تعمیرات و رگلاژ درب های ضد سرقت یه امر تخصصی است

درب‌ ضد سرقت از جمله درب‌‌هایی است که برای حفاظت کامل‌تر موقعیت‌های مختلف از جمله منازل استفاده می‌شود. همان‌طور که می‌دانید کیفیت این نوع درب‌ها به نسبت درب‌های معمولی بهتر است؛ این در حالی است که اگر سرویس‌های دوره‌ای برای کلیه درب‌های ضد سرقت به‌خصوص بخش رگلاژ درب ضد سرقت در نظر گرفته نشود، کارآیی و عملکرد این نوع درب‌ها کاهش می‌یابد.

اما آنچه که مسلم است باید از کارشناسان باتجربه و بادانش در این خصوص بهره برد؛ چرا که انجام سرویس‌های مربوط به درب ضد سرقت نیاز به دانش فنی دارد. گفتنی است که این مهم برای انجام تعمیرات این‌گونه درب‌ها نیز صادق است. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ موارد با اهمیت در خصوص رگلاژ درب ضد سرقت مطالب ارزشمندی را بیان کنیم و در انتها نیز به یک مرکز معتبر به جهت رسیدگی به این مشکلات خواهیم پرداخت.

 

مشکلات احتمالی درب ضد سرقت

درب‌های ضد سرقت در کنار اینکه از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار هستند، دارای ظرافت‌های منحصربه‌فردی نیز بوده که ممکن است منجر به ایجاد ایرادات مختلف در آن شود. به طور کلی می‌توان از موارد زیر به‌عنوان مشکلات احتمالی ایجاد شده در درب‌های ضد سرقت اشاره کرد:

– عدم کارآیی قفل درب ضد سرقت.

– مشاهده ایراد در بخش یراق آلات درب ضد سرقت.

– شکسته شدن لولای درب ضد سرقت.

– از بین رفتن مغزی درب ضد سرقت.

– عدم رگلاژ درب ضد سرقت (خارج شدن در رگلاژ).

– مشاهده ایراد در بخش چشمی درب ضد سرقت.

پر واضح است که برای رفع هر کدام از این موارد نیاز به افراد متخصص و بادانش است؛ چرا که در غیر این صورت به مشکلات این‌گونه درب‌ها افزوده می‌شود.

بررسی تنظیم رگلاژ درب ضدسرقت

وقتی صحبت از رفع ایراد رگلاژ درب ضد سرقت است، باید به بخش اساسی آن که لولا است توجه کرد. همان‌طور که می‌دانید لولاها از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند و اگر به طور کامل تنظیم شده باشند، می‌توانند لنگه را در چهارچوب نگه دارند؛ اما همان‌طور که عنوان کردیم کار تنظیم رگلاژ درب ضدسرقت باید توسط افراد باتجربه انجام شود. معمولاً تعمیرکاران حرفه‌ای به طور کامل به تعداد لولای یک درب ضد سرقت و همچنین فاصله‌هایی که نیاز است تا رگلاژ درب به طور کامل تحقق پیدا کند، آشنایی کامل دارند؛ به همین دلیل استفاده از افراد بی‌تجربه در این زمینه توصیه نمی‌شود. چرا که به طور حتم بر مشکلات درب ضد سرقت افزوده خواهد شد.

البته ناگفته نماند که قبل از رگلاژ درب ضد سرقت باید در صورت وجود دیگر ایرادات، به رفع آن پرداخته شود. شاید بتوان از گیر کردن درب ضد سرقت به‌عنوان مهم‌ترین مانع رگلاژ این نوع درب‌ها یاد کرد. این مشکل نه تنها به دیگر قسمت‌های درب ضدسرقت آسیب وارد می‌کند، بلکه سبب سلب آرامش نیز خواهد شد. به طور کلی برای اینکه رگلاژ این نوع درب‌ها به طور کاملاً دقیق انجام شود، تعمیرکار باید تمام قطعات از جمله لولا و یراق آلات را مورد بررسی قرار دهد و سپس با توجه به نیاز به رفع مشکل اقدام کند.

چه وقت به رگلاژ درب ضد سرقت نیاز است

کلیه‌ محصولات درب ضد سرقت، هر چقدر هم که باکیفیت باشند، به مرور زمان و استفاده‌ بیش از اندازه فرسوده می‌شوند و به ناچار باید موارد سرویس یا تعمیر را برای این‌گونه محصولات در نظر گرفت. این در حالی است که در موارد زیر نیز احتیاج به بررسی درب ضد سرقت، خصوصاً بخش رگلاژ درب است:

صدای ناهنجار در زمان باز و بسته شدن درب: از جمله مواردی که در رگلاژ درب ضد سرقت نقش موثری دارد، لولای درب است که اگر به هر دلیلی فرسوده شده یا دچار ایراد دیگری شده باشد، نیاز به بررسی خواهد داشت تا عملکرد رگلاژ درب نیز مناسب شود.

گیر کردن درب در زمان باز و بسته شدن: اگر متوجه‌ شرایط نامناسب باز و بسته شدن درب ضد سرقت شده‌اید، احتمالاً مشکل خاصی در بخش لولای درب ایجاد شده است که اگر به آن رسیدگی نکنید، وضعیت رگلاژ درب وخیم‌تر می‌شود.

کند شدن کارکرد یرآق آلات: همان‌طور که می‌دانید انواع یرآق آلات در درب ضد سرقت بکارگیری شده است که از جمله می‌توان به قفل ضد سرقت اشاره کرد که اگر هر کدام از این موارد به طور کامل کار نکنند، سبب کندی عملکرد درب ضد سرقت می‌شوند که  به احتمال زیاد مشکلات این‌ چنینی ناشی از خارج شدن درب از رگلاژ است.

خارج شدن صدا از درب ضد سرقت: مسائل ایمنی مانند عدم نفوذ صدا از این‌گونه درب‌ها بسیار حائز اهمیت است و اگر رگلاژ درب ضد سرقت به درستی کار نکند، ممکن است این مشکل رخ بدهد که برای بررسی این مورد نیاز به کارشناسان باتجربه است.

شکسته شدن لولای درب ضد سرقت: گاهاً ممکن است مشکلات ایجاد شده در بخش‌های مختلف درب‌های ضد سرقت منجر به شکسته شدن لولای درب شود که از جمله می‌توان به تراز نبون رگلاژ درب اشاره کرد که برای رفع این مشکل نیازمند افراد متخصص هستید.

تعمیر درب ضد سرقت با استفاده از مجموعه کاری هیراد

همان‌طور که در این مقاله اشاره شد نصب درب ضد سرقت و یا تعمیرات مربوط به انواع اشکالات این نوع درب‌ها فقط باید توسط کارشناسان باتجربه در نظر گرفته شود. حال اگر شما عزیزان با چنین مواردی روبه‌رو شده‌اید، طبیعتاً به دنبال یک شرکت تخصصی تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت خواهید بود که پیشنهاد ما برای این منظور استفاده از خدمات تیم تخصصی هیراد است.

در واقع مجموعه‌ هیراد با استفاده از افراد اهل فن و باتجربه توانسته است بهترین خدمات را در زمینه تعمیر درب ضد سرقت و همچنین بررسی دیگر مشکلات این نوع درب‌ها به متقاضیان ارائه دهد که از مزیت‌های به‌کارگیری از این مجموعه‌ تخصصی نیز می‌توان به مواردی مانند کیفیت نصب و تعمیر درب ضد سرقت و قیمت‌های جذاب اشاره کرد.

گفتنی است برای رفع هر گونه مشکلات در خصوص رگلاژ درب ضد سرقت و یا حتی نصب این نوع درب‌، کافی است که در ابتدا تصاویر درب ضد سرقت‌تان را از طریق شبکه‌های مجازی برای متخصصان هیراد ارسال کرده تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات اقدام شود. حال برای هر گونه ارتباط با این مجموعه کافی است به سایت‌ آن‌ها به نشانی اینترنتی https://www.hiradupvc.com مراجعه نمایید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83890
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن