ورزشی

تشریح آخرین وضعیت صدور مجوز برگزاری لیگ و اردوهای ملی در رشته تکواندو

رییس فدراسیون تکواندو آخرین وضعیت برگزاری لیگ ها در رشته‌های مختلف تکواندو را تشریح و اعلام کرد: در رابطه با اردوهای ملی و لیگ پومسه جوز گرفته بودیم و منتظر ابلاغه ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای لیگ کیوروگی هستیم.

به گزارش ایسنا، سید محمد پولادگر در حاشیه سی و دومین نشست مقابله با گسترش کرونا در ورزش که به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شد با اشاره به اینکه این فدراسیون جزو اولین هایی بود که پروتکل های بهداشتی مربوطه را تدوین و ارائه کرد و گفت: در ابتدای امر با برگزاری مسابقات و اردوها موافقت شد اما پس از آن به دلایل مشخص از جمله شیوع ویروس مسابقات به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: به تازگی و از هفته آینده قرار است با برگزاری مسابقات و لیکا در رشته‌های مختلف با شرط رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده و نظارت جدی برگزار شود که رشته تکواندو نیز از این قضیه مستثنا نیست.

رییس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه پیش از این مجوز برگزاری اردو ها در رشته تکواندو صادر شده است، اظهار کرد: در حال حاضر برگزاری لیگ برای فدراسیون تکواندو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید اعلام کنیم که ۴۳۰ تیم در لیگ های مختلف داریم و ۹۰۰۰ ورزشکار و مربی درگیر مسابقات لیگ هستند که در حال حاضر بلاتکلیف اند.

پولادگر با تاکید بر اینکه برگزاری لیگ تکواندو نقطه قوت این رشته ورزشی، عنوان کرد: قرار بر این است تا با رعایت پروتکل های سختگیرانه لیگ در رشته تکواندو برگزار شود و در این راستا متحمل هزینه‌های سنگین هستیم و نه تنها فدراسیون تکواندو بلکه سایر فدراسیون‌ها از فدراسیون پزشکی ورزشی درخواست حمایت مالی دارند و امیدواریم که این مسئله مد نظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید فعالیت ورزشکاران و برگزاری رویدادهای ورزشی با درنظر گرفتن پروتکل های بهداشتی سختگیرانه از سر گرفته شود، خاطرنشان کرد: در لیگ پومسه پیش از این مجوز لازم را دریافت کرده بودیم و طبق تاریخ در نظر گرفته شده رقابت‌های لیگ در این رشته برگزار می شوند چرا که افراد در محوطه های ۱۰۰ متری به صورت انفرادی اجرای فنون و فرم خواهند داشت.

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد برگزاری لیگ کیوروگی نیز، اعلام کرد: در این رابطه منتظر ابلاغیه از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش خواهیم بود.

پولادگر همچنین در جریان نشست  گفت: موفقیتی که برای فدراسیون تکواندو حاصل شد مربوط به عملکرد 40 ساله و نتیجه زحمات تمام عوامل این فدراسیون بود. تقویت بنیه علمی تکواندو در کشور و سرمایه گذاری در رده‌های سنی پایه دو نکته مهم در کسب این موفقیت است.

وی افزود: این اتفاق خوب حاصل مدیریت جمهوری اسلامی ایران بود و باعث افتخار است که در این‌ هجمه‌هایی که برای کشور وجود دارد توانستیم این عنوان را در سطح ‌جهان کسب کنیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=46716
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن