بانک-بیمه-بورس

تزریق سرمایه به بانک مسکن منجر به خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد بود

به گزارش  تفاهم آنلاین به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، انور حبیب زاده بوکانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد و معیشت مردم، گفت: با توجه به ضرورت توجه به مسکن به عنوان یکی از احتیاجات ضروری مردم لازم است دولت وارد عمل شده و به بانک مسکن کمک کند.

وی ادامه داد: بانک مسکن یکی از بنگاه های اقتصادی است که تلاش زیادی برای بهبود این وضعیت انجام می دهد و در اصل بنای تاسیس این بانک نیز از آن جهت صورت گرفته است تا بتواند گام هایی در جهت کمک به تامین مسکن مردم بردارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: لازم است دولت بانک هایی را که در مسیر تامین مسکن حرکت می‌کنند و برنامه ریزی های زیادی برای رفع این مشکل در سطح کشور دارند را مورد حمایت خود قرار دهد و با تامین اعتبار و تزریق سرمایه، بانک مسکن را در زمره بانک هایی قرار دهد تا این بانک نیز بتواند عملکرد بهتری از خدمت رسانی خود به مردم ارائه دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و مشکلات موجود در حوزه مسکن به ویژه آنکه امروزه تا حدی هزینه ساخت و ساز بالا رفته و توانایی مردم نیز در خرید منزل کاهش یافته است لذا کمیسیون اقتصادی مجلس درصدد آن است که در حد توان خود برخی از این مشکلات را رفع کند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کمیسیون اقتصادی مجلس به دنبال راهکاری برای افرادی است که مشکل تامین مسکن دارند لذا بر همین اساس این کمیسیون جلساتی را با مسئولان مختلف از جمله وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان برگزار کرد.

وی تصریح کرد: فتاح رییس بنیاد مستضعفان در جلسه با کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، حضور پیدا کرد تا راهکاری را جهت تامین مسکن با قیمت مناسبت درنظر گرفته شود تا اقشار مختلف جامعه به ویژه اقشار کم درآمد از آن منتفع شوند همچنین در همین راستا وزارت راه و شهرسازی نیز وارد شده تا راهکاری را برای این موضوع ارایه دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: با توجه به ضرورت این امر قرار است نشست های مختلفی با مسئولان وزارتخانه مذکور برگزار تا موانع موجود جهت خانه دار کردن مردم از میان برداشته شود و امید است در روزهای آینده بتوانیم راهکار خوبی در جهت تامین مسکن افراد ناتوان اتخاذ کنیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس آماده کمک به دولت برای ساماندهی مسکن بوده و در این راستا از هیچ کمکی برای پویایی بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی در این مسیر دریغ نخواهد کرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=35673
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن