اجتماعی

ترمیم ۳۲ هزار نقطه خرابی در سطح معابر تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از ترمیم ۳۲ هزار نقطه از سطح معابر شهر تهران طی ۵ ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، صفا صبوری دیلمی که در تشریح دستاوردهای اجرایی طرح بهسازی معابر شهر تهران سخن می‌گفت، ضمن اعلام خبر فوق افزود: در مقطع زمانی اول فرودین‌ماه سال ۱۳۹۹ لغایت ۲۰ مردادماه سال جاری حدود ۳۳۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی پایتخت پخش و اجرا شده که در نتیجه آن بیش از ۱۴۰ معبر مورد‌تراش و روکش کلی قرار گرفته و بیش از ۳۲ هزار نقطه از عوارض خرابی سطح معابر مرمت شده است.

وی با بیان آنکه حدود ۱۱۰ هزار تن از حجم آسفالت مورد اشاره توسط پیمانکاران و واحدهای اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران پخش و اجرا شده است، یادآور شد: مابقی حجم آسفالت تولید شده شامل ۲۲۰ هزار تن توسط شهرداری‌های مناطق ۲۲گانه صرف‌ترمیم روکش معابر حمل‌و‌نقلی شده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، امسال نیز اجرای یک میلیون تن آسفالت در قالب طرح بهسازی معابر شهر تهران هدف‌گذاری شده است و در نتیجه عملکرد ۵ ماهه نخست امسال، حجم پیام‌های گلایه آمیز شهروندان در ارتباط با مشکلات روکش آسفالت معابر به نحوی محسوس کاهش یافته است.

گفتنی است که معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، طرح بهسازی معابر در سال ۱۳۹۹ با اطمینان بیشتر در مورد دستیابی به اهداف کمی، ارتقای دوام و کیفیت آسفالت را نیز مدنظر قرار داده است. اتکا به ظرفیت‌های داخلی شهرداری تهران در تولید آسفالت و صرفه جویی قابل ملاحظه در هزینه‌های تولید و امکان کنترل کیفی آسفالت در محل کارخانه و تامین نیاز مناطق شهرداری تهران به آسفالت از جمله مهمترین مشخصات و مزایای این طرح است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=43827
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن