بین الملل

ترامپ: اگر بایدن رئیس جمهور شود هرج‌ومرج و خونریزی تمام آمریکا را خواهد گرفت

رئیس جمهور آمریکا روز جمعه گفت که اگر جو بایدن به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، هرج و مرج و خونریزی به همه مناطق سرزمین ما گسترش خواهد یافت. شما یک پورتلند در همه جای آمریکا خواهید داشت.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ روز جمعه در حالی یک برنامه انتخاباتی را در فرودگاه فلوریدا برگزار کرده است که طرفدارانش کاملا نزدیک همدیگر ایستاده بودند، آن هم در شرایطی که ایالت فلوریدا به شدت با بحران شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند و آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از ابتلا به این ویروس مرگبار در این ایالت به رکوردهای جدیدی دست یافته است.

بر اساس این گزارش ترامپ برای شرکت در یک مراسم تبلیغات انتخاباتی و جمع آوری کمک های مالی برای رقابت های انتخاباتی وارد فرودگاه تامپا در فلوریدا شد و مورد استقبال ده ها نفر از طرفدارانش قرار گرفت. تعداد کمی از طرفداران ترامپ ماسک پوشیده بودند.

ترامپ در اظهاراتی در جمع طرفدارانش گفت: اگر جو بایدن به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، هرج و مرج و خونریزی به همه مناطق سرزمین ما گسترش خواهد یافت. شما یک پورتلند در همه جای آمریکا خواهید داشت.

اشاره ترامپ به اعتراضات خشونت آمیز اخیر در پورتلند آمریکا و استقرار نیروهای فدرال در این شهر است.

وی افزود: هیچ امنیت، ایمنی، صلح و عدالتی وجود نخواهد داشت و دیگر کسی نخواهد بود تا از شما محافظت کند و دیگر کسی نخواهد بود تا از شیوه زندگی آمریکایی دفاع کند.

آمارهای نیویورک تایمز نشان می دهد ایالت فلوریدا تاکنون بیش از 470 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده که دومین آمار بالا در بین ایالت های آمریکا به شمار می رود. حدود 70 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا تنها در 7 روز گذشته بوده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=37278
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن