انرژی

تدوین برنامه‎‌ برای رفع فرسودگی‌ برق

مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران از تدوین برنامه‌ها با هدف اصلاح، بهینه‌سازی و رفع فرسودگی‌ها در تاسیسات برق خبر داد و گفت: این برنامه‌ها برای پیک‌های سال آینده حیاتی است.

به گزارش تفاهم آنلاین، آرش کردی در مراسم افتتاح پست ۶۳.۲۰ کیلوولت کارون، خط ۴۰۰ کیلوولت ورامین و ۱۳ پروژه دیگر این شرکت همزمان با چهاردهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران گفت: امروز شاهد بهره برداری از این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۸۵ میلیارد تومان هستیم.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص رفع فرسودگی‌ها گفت: در این شرکت، اصلاح و بهینه سازی شبکه و رفع فرسودگی ۶۰۰ کیلومتر از ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده برق تهران انجام شده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران با بیان اینکه ۲۰ درصد تأسیسات انتقال و فوق توزیع کشور و ۲۵ درصد از مشترکان در حوزه برق منطقه‌ای تهران هستند، ادامه داد: برنامه‌ها با هدف اصلاح و بهینه سازی و رفع فرسودگی‌ها تدوین شده و برای پیک‌های سال آینده حیاتی است.

کردی در حوزه سازوکارها نیز با اشاره به پیام رئیس جمهوری در حوزه پویش گفت: ساخت و سازها را نیز با پشتیبانی و زیربنای سازوکارها پیگیری خواهیم کرد.

وی درخصوص پروژه‌های این شرکت در هفته چهاردهم پویش هرهفته_‌الف_ب_ایران نیز گفت: پست‌کارون در منطقه صنعتی و با قدمتی ۵۰ ساله بود که با توجه به فرسودگی آن، یک پروژه جدید از نوع dcs در کنار آن با دو هدف جهش تولید و ‌رفع فرسودگی ساخته شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=37848

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن