گیلان

تداوم ناکامی های سپیدرود!؟!؟!؟

نقی هدایتیتفاهم آنلاین_ سپیدرود رشت که در لیگ دو، دست و پا می زند در بازی خانگی در ورزشگاه سردار جنگل ، برابر شهرداری همدان نتیجه را واگذار کرد تا هواداران هم چنان نگران آینده این تیم باشند.

در باره وضعیت سپیدرود لازم می دانم به چند نکته اشاره کنم:

۱- سپیدرود رشت، مالک مشخصی ندارد و اداره کل ورزش و جوانان هنوز نتوانسته است به بحران مالکیت این تیم پایان دهد. مهم ترین پرسش هواداران از استاندار، فرماندار رشت، اداره کل ورزش و نمایندگان رشت در مجلس شورای این است که به چه دلیلی مالکیت سپیدرود تعیین و تکلیف نمی شود.

۲- به رغم همه جلسات و وعده های فراوان، تنها کسی که به سپیدرود کمک مالی کرد تا باشگاه بتواند پنجره بسته اش را باز کند و با بازیکنان قرارداد ببندد ، مهندس کوچکی نژاد بوده است و پس از ان شورا و شهرداری رشت به کمک سپیدرود آمده تا این تیم بتواند در لیگ حضور یابد.

۳- مهدی آقازاده مدیرعامل جوان و بی حاشیه سپیدرود، توانسته است تیمی را وارد مسابقات نماید که قابلیت صعود به لیگ را داشته باشد اما سهیل حق شناس که زحمات زیادی را برای سپیدرود کشیده است، نشان داده که توانایی لازم را برای رهبری فنی سپیدرود ندارد و نتیجه اسانسوری و باخت های مداوم وی، از این امر حکایت می کند.

۴- هواداران از وضعیت کنونی تیم ناراضی اند و تجمع پس از باخت به شهرداری همدان هم گویای نارضایتی هواداران است. کادر فنی از همسویی فکری و فنی در رنج است. آرامش و ثبات در تیم وجود ندارد و ادامه این وضعیت به بحران در تیم منجر می شود؛ بنابراین، تغییر در مدیریت فنی سپیدرود یک ضرورت مهم ارزیابی می شود.

۵- مدیرعامل سپیدرود، مسئول مستقیم وضعیت این تیم است و باید با ارزیابی عملکرد کادرفنی و بررسی همه شرایط و ملاحظات و حواشی ، با قدرت و شهامت در باره تغییر کادرفنی تصمیم گیری نماید.

✍یادداشتی به قلم نقی هدایتی

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=64143
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن