اجتماعی

تحویل ۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌ بوس به شهرداری تهران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از تحویل ۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به شهرداری تهران تا اواسط آبان‌ماه خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از شهر، محمود ترفع درباره قرارداد ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌ بوس اظهار داشت: طی بازدیدهای انجام شده از خط تولید ایران‌خودرو و همچنین با توجه به تعهد و تلاش این شرکت، به نظر نمی‌رسد که مشکلی برای تحویل اتوبوس‌ها وجود داشته باشد.

مرحله اول تحویل اتوبوس‌ ها و مینی‌ بوس‌ها شامل ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۳۰ دستگاه مینی‌ بوس است که اواسط آبان‌ماه تحویل شهرداری تهران داده خواهد شد. به گفته ترفع، ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌ بوس طبق قرارداد صورت گرفته طی پنج ماه در پنج مرحله تحویل شهرداری داده می‌شود.

وی در ادامه درباره مالکیت اتوبوس و مینی‌ بوس‌ های رزروی تهران، بیان کرد: مالکیت اتوبوس‌ها و مینی‌ بوس‌های مورد استفاده این شرکت با شهرداری تهران نیست.

همچنین شرکت اتوبوس و مینی‌ بوس‌های رزروی تهران تحت نظارت شهرداری یا شرکت واحد اتوبوسرانی تهران هم قرار ندارد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از برگزاری جلساتی با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک برای ضابطه‌مند شدن فعالیت‌های این‌چنینی خبر داد و افزود: باید بر مسئله ایمنی مسافران، معاینه فنی اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها و…، نظارت شود.

می‌بایست ساز و کار اجرایی صحیحی به ویژه برای ایمنی مسافران و اتوبوس و مینی‌بوس اندیشیده شود؛ به بیانی دیگر باید چهارچوب قانومندی برای شرکت‌های اتوبوس و مینی‌بوس رزروی، تعیین شود.

ترفع در خصوص مسیر حرکتی اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های دربستی یا رزروی گفت: اتوبوس و مینی‌بوس‌های دربستی از مسیرهای ویژه اتوبوسرانی استفاده نمی‌کنند، اما ممکن است که بخشی از مسیر آن‌ها با مسیر خطوط تندرو و معمولی همپوشانی داشته باشد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=51086
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن