بانک-بیمه-بورس

مدیرعامل بیمه نوین در شانزدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه نوین: تحقق اهداف در سایه همفکری و تعامل سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش امکان پذیر است

هم‌زمان با سالروز تأسیس شرکت بیمه نوین، نشست صمیمانه مدیرعامل با کارکنان و اعضای شبکه فروش شعبه مشهد با هدف تبین رویکردها، بررسی چالش‌ها، بازنگری فرآیندها و ارائه راه‌کارهای لازم برگزار شد و کیک شانزده سالگی این شرکت نیز توسط قدیمی‌ترین کارمند شعبه مشهد بریده شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین ، حسین کریمخان‌ زند؛ مدیرعامل این شرکت در میان اعضای شبکه فروش و کارکنان شعبه مشهد با اشاره به نقش مهم شبکه فروش در شرکت‌های بیمه‌ای گفت: گسترش، توسعه و ارتقای خدمات بیمه‌ای در هر شرکتی از سوی نمایندگان و شبکه فروش آن امکان‌پذیر است.

وی در ادامه افزود: از نمایندگان به عنوان ستون اصلی هر شرکت بیمه یاد می‌شود چرا که حرفه نمایندگی بیمه شغلی ارزشمند و دارای جایگاه بالایی است که نقش آنها در اطمینان بخشی و ایجاد اعتماد عمومی به این صنعت در جامعه و توسعه خدمات بیمه  غیرقابل انکار است. همین نگاه ساختاری در فرهنگ است که نمایندگی بیمه را به یک شغل بلند مدت که نباید بینشی کوتاه مدت نسبت به آن داشت، تبدیل کرده است.

کریمخان‌ زند همچنین با بیان اهمیت تعامل و همفکری سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش شرکت گفت: همفکری و تعامل سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش بیمه نوین یک نیاز اساسی و حیاتی در دست یابی به اهداف توسعه‌ای در شرکت است. نیاز دیگر برخورداری از آموزش‌های نوین بر اساس جدیدترین مباحث روز دنیا در صنعت بیمه، به عنوان یکی از ارکان اصلی در تقویت نیروی انسانی در هر دو حوزه است که خوشبختانه زیرساخت‌های پیاده سازی آن مهیا شده و در حال اجراست.

نائب رئیس هیأت مدیره بیمه نوین در بخش دیگری از صحبت‌های خود درخصوص عملکرد شعبه مشهد تصریح کرد: امروز شرکت بیمه نوین در شهر مشهد جایگاه قابل قبول و شناخته شده‌ای دارد و به مراکز مهم صنعتی، تجاری و اقتصادی این شهر خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کند که این امر نتیجه تلاش کارکنان و تمامی اعضای شبکه فروش در ارائه خدمات با کیفیت بیمه ای به بیمه‌گذاران در این شهر است.

وی با تأکید بر اهمیت بهسازی فرآیندهای اجرایی و عملیاتی در شرکت خاطرنشان کرد: یکی از اولین اقداماتی که در سال‌های اخیر در بیمه نوین با جدیت پیگیری شد، ساماندهی خسارت‌ها و بازنگری در فرآیندهای اجرایی شرکت بود که امروز نتیجه آن تسهیل در تمام امور خدماتی و پرداخت خسارت در شرکت است که علاوه بر افزایش سطح رضایت بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان به ارتقای سطح اعتماد مشتریان منجر شده است.

مدیرعامل بیمه نوین با بیان آنکه یکی از استراتژی‌های اصلی بیمه نوین ایجاد بینش مشتری محوری است، گفت: در شرکت بیمه نوین یکی از استراتژی‌های اصلی، ایجاد فرهنگ‌سازی در شبکه فروش و کارکنان در راستای ارائه و طراحی سیستم خدمات بیمه‌ای منطبق با نیاز روز مشتری و بیمه‌گذاران در لحظه صدور و پرداخت خسارت است. این اعتقاد که تعامل کارکنان بیمه نوین با بیمه‌گذاران باید مبتنی بر چارچوب استاندارد برمبنای ارتباطی برخواسته از احترام و خدمت‌رسانی مطلوب باشد یکی دیگر از بینش‌های اصلی در بیمه نوین است که در واقع با رعایت این اصول است که می‌توان به ایجاد سیستم مدیریت مشتریان مبتنی بر خلق ارزش پایدار امیدوار بود.

حسین کریمخان‌ زند همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از ایجاد سامانه پرداخت خسارت اتومبیل به صورت آنلاین خبر داد و گفت: اکنون خسارت‌های اتومبیل در بیمه نوین با فراهم ساختن زیرساخت‌هایی در برخی مناطق به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه مشتری پرداخت می‌شود و در نظر داریم که گستره این خدمت به تمامی نقاط کشور تسری یابد.

گفتنی است، در بخش‌­های دیگری از این نشست، رئیس شعبه مشهد، مدیر امورشعب، نمایندگان و کارگزاران و نمایندگان موفق بیمه نوین نیز به ارائه تجربیات خود و بیان برخی راه‌کارهای اجرایی در راستای ارتقای عملکرد شرکت پرداختند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=80799
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن