اقتصادی

تحریم‌های آمریکا سلامت و ایمنی مردم را نشانه گرفته است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحریم های آمریکا در حوزه تجهیزات هوایی و دارو سلامت مردم را به مخاطره انداخته و تحریم ها باید مدیریت شود.

فرج الله رجبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تاثیر تحریم های آمریکا بر ایرلاین های هوایی بیان کرد: این امری طبیعی است که تحریم ها متناسب با سطح خود بر روی بخش های مختلف اثرگذار باشد. تحریم های آمریکا نیز در حوزه تامین قطعات هواپیما و دارو مستقیما بر سلامت و جان مردم تاثیر می گذارد.

وی در ادامه اظهار کرد: باتوجه به شرایط، آنچه که امروز به آن نیاز داریم مدیریت تحریم هاست. باید مجموعه حاکمیت به یک جمع‌بندی رسیده و مقتضیات مدیریت تحریم ها تعیین شود. امروز ما نیاز به آئین نامه ای داریم تا اختیاراتی برای مدیران تعریف شده تا مدیران بتوانند با استفاده از ظرفیت های داخلی و خارجی کارآیی خود را نشان دهند.

نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه باید آئین نامه و دستورالعملی را برای مدیریت تحریم ها تدوین کرده و در آن حاشیه امنی برای مدیران بخش هایی که مستقیما با جان مردم در ارتباط است، ایجاد کند.

رجبی در ادامه تاکید کرد: تحریم های آمریکا در حوزه دارو و تجهیزات هوایی سلامت و امنیت مردم را نشانه گرفته و غیر انسانی است. سران سه قوه باید با همکاری سازمان هواپیمایی و شرکت های فعال در این حوزه آئین نامه جدیدی برای مدیریت این صنعت در شرایط تحریمی کنونی تدوین کند تا مدیران با اطمینان خاطر بیشتری موضوع را دنبال کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=13340
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن