بین الملل

تا پایان 2021 برای خرید ملک در کانادا فرصت دارید!

بر اساس آخرین اعلام CREA ; در سال جاری بسیاری از افراد بدلیل سیستم دور کاری که پس از پاندمی کرونا در سراسر دنیا بوجود آمد، از مناطق مرکزی کانادا به حاشیه ی استان های این کشور برای زندکی روی آوردند و باعث بالا رفتن غیر منتظره املاک در حاشیه شهرها و پایین آمدن ارزش ملک در شهرهای شلوغ و مرکزی شدند.

از این رو اگر قصد خرید ملک در کانادا را دارید امسال شانس به شما رو کرده است.

البته این قضیه شامل تمام مناطق حاشیه ای کانادا نمیشود پس اگر قصد خرید ملک در استانهای به صرفه و حاشیه ای کانادا را دارید نگران نباشید، این افزایش قیمت تنها شامل چند استان شمالی کانادا، نوا اسکوشیا، نیو برانسویک و کبک است.

درسته، برخلاف کشورهای اروپایی که با خرید ملک در بازه ی زمانی کمی امکان اخذ اقامت آن کشور را پیدا میکنید در کانادا غیرممکن است.

پس چرا ایرانیان هم چنان اقدام به خرید ملک در کانادا میکنند ؟

  • برای افرادی که ساکن این کشورند و افرادی که در شرف مهاجرت به این کشورند ، با قیمت اجاره ی مسکن در این کشور خرید خانه ایده ی بسیاری بهتر و به صرفه تری است .
  • از طرفی خرید ملک به قصد سرمایه گذاری راهی است که شما از امنیت سرمایه خود مطمئن شوید ، با توجه به ریسک کم و ثبات قیمت بازار املاک و مستغلات در کانادا همیشه سود مثبت و بالایی خواهید برد.

اگر مایلید در جریان صفر تا صد خرید اخذ خرید ملک در کانادا قرار بگیرید میتوانید به مقاله ی تهیه شده توسط تیم مهاجرتی ویزا آتلانتیس در سایت این مجموعه رجوع کنید.

 

اخذ اقامت دائم اروپا در سریع ترین زمان

اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک یکی ازآن روش های ساده و سریع مهاجرت به اروپاست و تنها چیزی که در این میان باید به آن توجه کنید این است که منجر به اقامت خواهد شد یا خیر؟

در خصوص اروپا باید بگیم ” البته که میشود ”

اما چرا اروپا؟

1.هزینه پایین خریداری ملک دراروپا

2.رشد صعودی قیمت ملک در دهه ی اخیر و پیش بینی ادامه ی این روند

  1. امکان اجاره و فروش ملک خریداری شده
  2. حق زندگی، کار و تحصیل برای همسر و فرزند

 

شرط لازم؟

داشتن تمکن مالی کافیست

وکیل مهاجرت; بگیریم یا نه؟   

اقامت شما تا قبل از خرید ملک در این کشور به شکل توریستی است و عمل خرید مال غیرمنقول یا هرنوع سرمایه گذاری رو براتون غیر ممکن میکنه و از طرفی چقدر درباره ی ارزش واقعی ملکی که قصد خریدش را دارید میدانید؟

آیا مطمئنید گرانتراز چیزی که باید آنرا به شما نمیفروشند؟

به همین دلیل داشتن یک وکیل یا فرد با تجربه در کنارتان الزامی است.

هزینه خرید ملک در اروپا از 150 هزار یورو شروع  و تا 500 هزار یورو به بالا ادامه میابد، تنها درازای همین مبلغ شما اقامت اروپا را کسب خواهید.

بهترین و ارزانترین کشورهای اروپایی برای کسب اقامت اروپا از طریق خرید ملک در اروپا درحال حاضر کشورهای :

اسپانیا، پرتغال , یونان , قبرس وبلغارستان…هستند.

خریدملک در قطر

شاید برایتان جالب باشد که بدانید خرید ملک در قطر هم نوعی سرمایه گذاری بحساب می آید وهم بازار داغی دارد چون راه های زیادی برای مهاجرت به قطر وجود ندارد واینجاست که دوباره گوشزد میکنیم، دفاتر زیادی وجود ندارند که بطور حرفه ای بر روی اقامت قطر از طریق خرید ملک و بطور کلی هر نوع اقامت دیگری کار کند اگرهم باشند عده ی حتی کمتری دارای کارگذار در این کشورند.

مجموعه ی ویزا آتلانتیس دارای کارگذارانی در قطرجهت اخذ اقامت از طریق کار و خرید ملک در قطر در میباشد.

در آخر

نقشه ی جهان در دستان شماست، مقصد را انتخاب کنید، بقیه ی ماجرا را به ما بسپارید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=72726
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن