اقتصادیصنعت-معدن-تجارت

تامین سوخت روستاهای مسدود شده در جریان است

عبدالله گیتی منش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید به روستاهای استان ارسال شده است.

وی افزود: با اعلام مسدود بودن راه های ارتباطی اغلب روستاهای استان به دلیل بارش های پی در پی برف و کاهش محسوس دما در سطح استان، عملیات تامین و توزیع مطلوب سوخت در تمام نواحی ۹ گانه استان در جریان است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته در کمیته بحران منطقه در خصوص آمادگی تامین سوخت زمستانی از ارسال بیش از ۲۱ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای صعب العبور استان خبرداد و افزود: سوخت روستاهای فوق از خرداد ماه سال جاری ارسال و ذخیره سازی شده است.

وی با بیان این مطلب که توزیع نفت سفید در استان به صورت الکترونیکی انجام و سهمیه خانوارها در کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می شود عنوان کرد: سهمیه ویژه ای به مناسبت دهه مبار ک فجر و برودت هوای اخیر استان برای دریافت نفت سفید مازاد بر سهمیه اختصاصی خانوارهای نفت سفید سوز اختصاص یافته است که تاپایان سال دارای اعتبار است.

گیتی منش با اشاره به فعالیت ۳۴ باب فروشندگی نفت سفید شهری در سطح استان از توزیع ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید بین خانوارهای فاقد گاز طبیعی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: همه۷۷ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۵۲ باب جایگاه سی ان جی استان فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان می باشند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=14645
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن