بانک-بیمه-بورس

تابلو سردرشعب بانک ایران‌ زمین کلید خورد

استفاده از ایده های تبلیغاتی برای بنگاه های اقتصادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و درهمین راستا بانک ایران‌ زمین به‌ منظور رضایت هرچه بیشتر مشتریان وهمچنین توسعه بانکداری دیجیتال، تغییر تابلو سردر شعب را در دستورکارخود قرارداد.این تصمیم پس از تعریف چشم‌انداز جدید بانک و به‌منظور یکپارچگی و بهینه‌سازی تابلو سردر شعب این نهاد مالی گرفته شد.
دردنیای امروز استفاده از لوگوها، تاثیر بسیار مهمی در معرفی و تبلیغ سازمان‌ها ایفا می کند. ما هرروز در خیابان ها، محل کار،زندگی، تلویزیون و… این علائم و نشان ها را می‌بینیم و آن‌ها را می‌شناسیم . بانک ها بسته به نوع فعالیتی که دارند روشهای مختلفی را برای تبلیغات خود انتخاب می کنند و یکی از این روش ها نصب تابلوهای تبلیغاتی سردر بانک ها می باشد که به نوعی هویت شرکت بوده و نقش شناسنامه یا کارت شناسایی را بازی می کند.
بانک ایران‌ زمین پیش‌ازاین نیزبرای دست‌یابی به نتیجه مورد نظر، طی فراخوانی از تمامی هنرمندان و صاحب‌نظران این حوزه دعوت به عمل آورد و برای بهترین طرح نیز جایزه ویژه‌ای در نظر گرفت.ماحصل اقدامات این نهاد مالی انتخاب طرحی نزدیک به استانداردهای تعریف‌شده در این حوزه بود و بانک توانست در سال جاری طرح خود را اجرایی و عملیاتی کند.نکته حائز اهمیت این‌که؛ اکنون تغییر سردر اغلب شعب بانک ایران‌ زمین انجام‌گرفته است و مابقی نیز به‌ مرور زمان تغییر می‌یابد.
تغییر سردر شعب بانک ایران‌زمین نیز به‌موازات تغییر رویکرد این نهاد مالی به سمت دیجیتالی‌شدن انجام‌شده است که می‌تواند گامی جدی برای بانک در رسیدن به جایگاه مطلوب موردنظر باشد. ضمن آنکه مشتریان نیز از این بهینه‌سازی سود خواهند برد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=78261
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن