بانک-بیمه-بورس

بیمه تجارت نو پیشرو درارائه خدمات نوین بیمه ای

با توجه به حرکت روبه جلو صنعت بیمه به سمت فنّاوری‌های جدید وهمچنین همسو شدن با رشد جهانی، استفاده ازخدمات نوین بیمه ای در دستورکارشرکت های بیمه قرارگرفته است . درهمین راستا شرکت بیمه تجارت نو نیزازطریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه‌ریزی دقیق درحال ارائه خدمات متنوع بیمه ای به اقشار مختلف جامعه است و از زمانی که نیما نورالهی سکان هدایت این شرکت را دردست گرفت این حرکت شتاب بیشتری هم گرفته و توانسته جایگاه ویژه ای را در بین دیگرشرکت های بیمه ای به خود اختصاص دهد و به شرکتی پیشرو تبدیل شود . بیمه تجارت نو با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان ازطریق توسعه خدمات الکترونیک،امکانات متنوعی را فراهم کرده است که تشکیل کمیته توسعه کسب و کار دیجیتال درسندیکای بیمه گران ایران با حمایت این شرکت درهمین راستا صورت گرفته است. به همین بهانه خبرنگارما گفتگویی با محمدرضا مباشرفر، مدیرکسب وکارهای نوین بیمه تجارت نو انجام داده که ماحصل آن را درزیرمی خوانید:

آقای مباشرفراستفاده از خدمات نوین بیمه ای چه کمکی به پیشبرد اهداف شرکت ها میکند؟

فروش بیمه نامه از طریق روش های قدیمی و شبکه های فروش سنتی وارد اقیانوس قرمز(Red Ocean)  شده است. استفاده از خدمات ارزش افزوده و ترکیب سرویس های فروش بیمه با سایر خدمات به غیر از اینکه جذابیت برای بیمه گذاران ایجاد می کند، فرصت مناسبی برای ترکیب آن با تکنولوژی های جدید نیز فراهم ساخته است. این خدمات نوین با استفاده از قابلیت های تکنولوژی، امکان تسریع و تسهیل در ارائه خدمات خواهد داشت. جمیع موارد اشاره شده در پیشبرد اهداف شرکت ها تاثیر ماندگاری به جای خواهد گذاشت.

نقش نیروهای متخصص دراین خصوص را چگونه ارزیابی می کنید؟

نیروی متخصص!! این روزها ارزش شرکت ها به دارایی های ساختمان و ماشین آلات نیست، بلکه ارزش آفرینی نیروی انسانی آنها است. نمونه های موفق جهانی آن را در گوگل، اپل، تسلا و … مشاهده می شود. اما این نکته در بین شرکت های بیمه به شدت خود را نشان می دهد. استفاده از فناوری با دید توسعه و استفاده از فرصت های نوین کسب و کار، امکان پیشبرد اهداف را فراهم می سازد. نیروی انسانی متخصص همه چیز یک سازمان است. نگهداری نیروی انسانی متخصص و ایجاد انگیزه ، به عنوان یک مهارت اساسی برای شرکت ها در نظر گرفته می شود.

ذکرچند نمونه از خدمات جدید بیمه ای به مشتریان در شرکت بیمه تجارت نو بفرمایید

بازدید آنلاین و صدور بیمه نامه بدنه اتومبیل بدون نیاز به حضور فیزیکی، صدور بیمه نامه موبایل به صورت آنلاین، سامانه خرده فروش منحصر به فرد، دریافت و ارسال مدارک پزشکی به صورت الکترونیکی، ارائه خدمات امداد اتومبیل به صورت ویژه بر روی سامانه اپلیکیشن “بنو” و یکسری خدمات متنوع جدید که به زودی رونمایی می شود. استفاده از ظرفیت بلاکچین در دستور کار واحد کسب و کارهای نوین شرکت بیمه تجارت نو هست. حتما اخبار فناورانه و کسب و کاری بیمه تجارت نو را دنبال کنید. خلاقیت نیروی انسانی، حرف اول را دراین زمینه می زند.

تشکیل کمیته توسعه کسب و کار در سندیکای بیمه گران به چه منظور صورت گرفته است؟

درخواست تشکیل این کمیته با اهداف، فرهنگ سازی دیجیتال، کمک به ایجاد بستری برای توسعه تحول دیجیتال، ایجاد هماهنگی بین شرکت‌های بیمه برای حفظ منافع صنعت در همکاری‌های دیجیتال، همکاری و تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های مشترک مورد نیاز تحول دیجیتال، کمک به توسعه مدل‌های کسب و کارهای نوآورانه، ایجاد بستری جهت هم افزایی شرکت‌ها برای ارتقا جایگاه صنعت از طریق ایجاد محصولات دیجیتال و نوآورانه، همفکری و همکاری قانونگذاری جهت تلاش برای ارتقا وضعیت رگولاتوری مطرح شده است.

انتقال تجربه بیمه تجارت نو و به اشتراک گذاری آن با سایر شرکت ها و نیز بهره مندی از تجربه سایرین می تواند در نهایت باعث توسعه و هم افزایی جهت توسعه کسب و کارها بر پایه تحول دیجیتال گردد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=80310
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن