بانک-بیمه-بورس

بیمه ایران معین در مسیر توسعه و بالندگی

داریوش محمدی مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین در پیامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل بیمه ایران معین به شرح زیر است: شکفتن گل‌ها در پی زمستان سرد و بی روح، نشان از حیات مجدد طبیعت و “نو شدن” دارد و تقارن بهار امسال با ولادت حضرت قائم (عج)، جان‌ها را نیز زنده نموده است، باشد که به برکت این تقارن فرخنده همه ما شامل لطف و رحمت حق تعالی قرار بگیریم.

روزهاي نويد بخش بهار و سال نو را حضور فعالان گرانقدرعرصۀ صنعت بیمه به ویژه همکاران ارجمند و شبکه فروش پرتلاش و خستگی ناپذیر بیمه ایران معین تبريك و شادباش عرض مي‌کنم و اميدوارم به لطف خداوند متعال، سال جديد سالي سرشار از تندرستی، شادكامي و توأم با خير و بركت براي همه ما باشد.

امسال در حالی”نوروز” را گرامی می داریم که بدلیل پاندمی کرونا، فقدان برخی از همکاران یا خانواده این عزیزان و نیز فعالان صنعت بیمه موجب تاسف و‌ تاثر همه ما شده است و همانگونه که در یادداشت اینجانب به مناسبت “روز بیمه” در سال 99  منتشر شد، اعتقاد راسخ دارم که تاثیر کرونا بر تمامی حوزه ها از جمله صنعت بیمه آن چنان عمیق است که نیازمند تغییرات بنیادین و استراتژیک در مبانی نظری و‌ چارچوب فکری حاکم بر کسب و‌کار بیمه است.

بیمه ایران معین در سالی که گذشت به لطف خدا، حمایت سهامداران محترم، همراهی و مساعی اعضای محترم هیات مدیره شرکت، تلاش و همکاری بی وقفه مدیران، همکاران ارجمند و شبکه فروش پرتوان و پرتلاش، گام‌های بلند و مؤثری در اعتلاء و پیشبرد امور شرکت برداشته و به نتایج و دستاوردهای ارزشمندی دست یافت که از مهم ترین آنها می توان به تثبیت راهبری بازار بیمه مناطق آزاد کشور، تثبیت سطح یک توانگری مالی برای هشتمین سال متوالی، تحقق صد درصدی برنامه های مصوب هیات مدیره محترم در میزان فروش و احیای سهم از بازار سودده ، افزایش سرمایه ۱۲۴ درصدی و تثبیت جایگاه شرکت در بین ۱۰ شرکت برتر صنعت بیمه از حیث سرمایه ثبت شده، همراهی با بیمه گذاران در شرایط سخت اقتصادی با اجرای موفقیت آمیز طرح مهر ایران معین و… اشاره نمود.

با شروع سال جدید، به فضل خدا و با اتکاء به سرمايه های انساني كارآمد، ارزشمند و منسجم و نیز قابليت‌هاي درون سازمانی ، حركت بیمه ایران معین در ایجاد مزیت های رقابتی جدید ، تقویت و تحکیم زیرساخت ها، بهبود عملکرد شرکت ، ارتقاء کیفیت سطح ارائه خدمات به بیمه گذاران محترم و برداشتن گام های بلند و مطمئمن به منظور تحقق استراتژی ”تداوم راهبری بازار بیمه در مناطق آزاد و تبدیل شدن به یکی از بیمه گران اتکایی برتر در سرزمین اصلی” شتاب بیشتری خواهد داشت.

در پایان لازم می دانم ازهمراهی و حمایت های بی دریغ هیات مدیره بیمه ایران، مسئولان محترم نهاد ناظر و سندیکای بیمه گران ایران و نیز از تلاش‌ها و زحمات يكايك همكاران و نمایندگان عزیز در پیشبرد اهداف شرکت تشكر و قدرداني ‌نمايم.

اميدوارم در سايه انسجام، همدلي و تلاش همه جانبه، شاهد سرافرازی صنعت بیمه کشور در گسترش امنیت خاطر و افزایش ضریب نفوذ بیمه ، رضایتمندی مشتریان و ذی نفعان و خدمتگزاری بیش از پیش به بیمه گذاران و مردم شریف ایران اسلامی باشیم . استمرار صحت و سلامتی و عاقبت بخیری همه فعالان صنعت بیمه را از خداوند متعال خواهانم.

 

داریوش محمدی

عضوهیات مدیره و مدیرعامل

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=66634
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن