بانک-بیمه-بورس

بیمه آسیا اعلام کرد:صحنه سازی برای گرفتن خسارت در تبریز و همدان

کارشناسان شعبه مرکزی بیمه آسیا در شهرهای تبریز و همدان ، از پرداخت بیش از پنج میلیارد ریال خسارت در دو پرونده جعلی جلوگیری کردند.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، روابط عمومی بیمه آسیا ، در پی گزارش برخورد وسیله نقلیه با موتور سیکلت در شهر هریس منجر به مصدومیت دو نفر، پرونده ای در شعبه مرکزی بیمه آسیا در تبریز تشکیل شد و کارشناسان بررسی و تحقیقات خود درباره این حادثه را آغاز کردند.

بنا بر این گزارش، نتیجه بررسی ها از نحوه حادثه، گزارش های کارشناسی و و سوابق مصدومان نشان داد یکی از مصدومان در سال1395 بابت شکستگی بینی و سایر صدمات مبلغ 122 میلیون ریال از یک شرکت بیمه خسارت و یکی از دوستانش در این پرونده جزو اعضای باند تصادفات ساختگی در باغ معروف تبریز نیز دیه دریافت کرده است.

با تلاش و هوشیاری کارشناسان فنی بیمه آسیا، پاسخ های متناقض شاکیان در خصوص نحوه و زمان دقیق تصادف، لایحه، مدارک و مستندات مستدل مربوطه به مراجع ذیصلاح قضایی و انتظامی ارائه شد. در نهایت برای دادگاه تجدید نظر، ساختگی بودن بودن تصادف محرز گردید و از پرداخت دو میلیارد و 415 میلیون ریال خسارت بدنی ثالث من غیر حق، جلوگیری به عمل آمد.

این گزارش می افزاید، در یک حادثه رانندگی دیگر منجر به فوت و مصدومیت و تشکیل پرونده خسارت به مبلغ دو میلیارد و 630میلیون ریال، هوشیاری کارشناسان شعبه مرکزی بیمه آسیا در همدان، راز جابجایی راننده در این حادثه را برملا کرد.در بررسی های دقیق حادثه، توضیحات افسر کاردان فنی، عدم ارائه مدارک راننده معرفی شده و عدم شناسایی واضح مقصر حادثه توسط مصدومین، مشخص شد راننده مقصر خود را فرد دیگری معرفی کرده است.

فرد معرفی شده اعلام کرد در حادثه حضور نداشته و راننده مقصر به علت نداشتن گواهینامه مجاز رانندگی، خود را به نام فرد دیگری معرفی و باتبانی، بعد از حادثه اقدام به اخذ گواهینامه و ارائه آن کرده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=85182
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن