گیلان

بیش از 300 کیلومتر شبکه گاز در گیلان اجرا شده است

با برنامه ریزی های به عمل آمده شرکت گاز گیلان در سال 1400موفق به اجرای 304 کیلومتر عملیات شبکه گذاری در استان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: با تحقق این مهم، مجموع طول خطوط گاز در استان به 21 هزار و 655 کیلومتر افزایش یافته است.

جمال نیکویی درخصوص شبکه گذاری در روستاها و مناطق دوردست استان بیان کرد: 84 درصد از مجموع عملیات شبکه گذاری گاز در سال 1400 متعلق به مناطق روستایی گیلان است که نشان از توجه ویژه شرکت گاز به موضوع محرومیت زدایی و برخورداری همه گیلانیان از نعمت گاز طبیعی دارد.

وی با اشاره به افزایش روزافزون طول خطوط تغذیه و شبکه گاز در استان بر بازرسی مستمر تاسیسات گاز تاکید کرد و گفت: علاوه بر شرکت گاز، همه مصرف کنندگان گاز طبیعی به ویژه مشترکین جدید باید با رعایت نکات ایمنی گاز به افزایش ضریب ایمنی تاسیسات گاز کمک کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از نصب 13 هزار و 678 انشعاب گاز در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: این میزان نسبت به سال پیش از آن 6 درصد رشد داشته است و با تحقق این مهم مجموع انشعابات گاز در گیلان به بیش از 621 هزار عدد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه با اشاره به نامگذاری سال 1401 به نام سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین گفت: این شرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با برنامه ریزی مناسب و ادامه روند گازرسانی به مناطق مختلف استان، تلاش می کند تا زمینه رونق کسب و کارهای محلی و به تبع آن مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را فراهم نماید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83701
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن