استان ها

بیش از 2 میلیون و 380 هزار خدمت مرتبط با گاز گیلان ارائه شده است

شرکت گاز استان گیلان با هدف پیشگیری از گسترش بیماری کرونا و صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و ذینفعان، با ایجاد و گسترش درگاه های مختلف، توانسته است در بهار امسال 2 میلیون و 380 هزار خدمت به متقاضیان ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی گاز گیلان ، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به ارائه 2 میلیون و 380 هزار خدمت مرتبط با گاز به متقاضیان در سه ماه ابتدایی سال 1400 گفت: این خدمات از درگاه های غیرحضوری شامل سایت، نرم افزار موبایلی، تلفن گویای 3414 و همچنین دفاتر پیشخوان ارائه شده است.
وی با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایش قبض و بدهی، بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان می باشد و پس از آن پرداخت قبوض و دریافت شماره اشتراک در رده های بعدی قرار دارند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص خدمات غیرحضوری این شرکت گفت: شیوع ویروس کرونا در استان و لزوم استفاده از خدمات غیرحضوری سبب شد تا این شرکت با گسترش درگاه های الکترونیک همانند سایت و نرم افزار موبایلی، نیازهای مشترکین و متقاضیان گرامی را به نحوه شایسته ای برطرف کند.
حسین اکبر افزود: در بهار امسال بیش از 772 هزار خدمت از طریق سایت، 743 هزار خدمت از طریق نرم افزار موبایلی و حدود 52 هزار خدمت از طریق تلفن گویای 3414 به مردم شریف استان ارائه شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته است.
وی در خاتمه بار دیگر از همه مردم و مشترکین درخواست کرد تا برای پیشگیری از انتقال و گسترش ویروس کرونا و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه، از مراجعه به ادارات گاز خودداری کرده و کلیه خدمات مورد نیاز خود را از طریق درگاه های غیرحضوری دریافت نمایند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=72487
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن