گیلان

بیش از 11 هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان نشت یابی شد

با هدف افزایش ضریب ایمنی خطوط و حفظ پایداری جریان گاز ، در پاییز امسال بیش از 11 هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان نشت یابی شده است.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر نشت یابی بیش از 11 هزار کیلومتر از خطوط گاز در استان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 4 درصد رشد داشته است و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.
وی با بیان اینکه عملیات بازرسی و نشت یابی انجام شده در پاییز امسال در 22 شهر استان انجام شده است، اظهار داشت: با اجرای گسترده نشت یابی، ضریب ایمنی خطوط و پایداری جریان گاز مشترکین بیش از گذشته افزایش یافته است.
اکبر همچنین از نشت یابی 350 ایستگاه تقلیل فشار و بیش از 224 هزار انشعاب‌گاز در استان خبر داد و گفت: با انجام این عملیات در سه ماه سوم سال جاری، حدود 10 هزار نشتی شناسایی شد که همکارانم بلافاصله نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کردند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه هدف شرکت‌گاز از بازرسی و نشت یابی مستمر را افزایش سطح ایمنی و پایداری جریان مشترکین استان عنوان کرد و گفت: شرکت‌گاز برای تحقق این هدف مهم، ضمن استفاده از پیمانکاران با‌ سابقه و مجرب در امر نشت یابی، تعداد ایستگاه ها، طول خطوط و گستره شهرهای مورد بازرسی را افزایش داده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=85640
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن