گیلان

تو برو خود را باش!!!!!!!!!!!!

نقی هدایتیتفاهم آنلاین_ مهرداد ورزل دوست، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان که خود را برای ششمین دوره انتخابات شوراها در حوزه انتخابیه رشت آماده می کند در یادداشتی تحت عنوان “بیت‌المال دستاویز آزمون و خطای مدیران شهری” می‌نویسد: اما سوال و ابهام اصلی این است که آیا جیب مردم که محل تامین هزینه‌های پروژه ( بی ار تی) بود، کیسه بيت‌المال و دستاویز آزمون و خطای مسئولین است؟ و…

راستش وقتی این یادداشت را خواندم هم دلم به حال شورای شهر سوخت و هم به یاد حضرت عبید زاکانی افتادم که حکایت می‌کند:

“جمعی ابله دور کذابی را گرفتند که ادعای نبوت می کرد و چشمانی لوچ داشت، جماعت را نزد خلیفه وقت بردند خلیفه گفت: این چگونه پیامبری است که چشمانش لوچ است، مریدان گفتند: زنهار ای خلیفه که او لوچ نیست بلکه دیری است اینچنین به ملکوت خیره مانده است!”

حالیه درباره یادداشت سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان که به فردای روشن گیلان می‌اندیشد، توجه به چند نکته را ضروری می‌دانم:

۱- من در یک نوشته کوتاهی تحت عنوان “شعارهای غیرواقعی و انتخابات شورا” به طور کلی در باره سواستفاده برخی از داوطلبان شورا از اعتماد شهروندان توضیح داده‌ام و تصمیم دارم از این پس به طور مصداقی به برخی از ادعاها پاسخ دهم تا هم صداقت داوطلبان عضویت در شورا راستی آزمایی شود و هم این که کسی نتواند با طرح موضوعات انحرافی برای خود، اعتبار اجتماعی بخرد. امیدوارم هیات محترم نظارت بر انتخابات شوراها به این امر مهم توجه کنند.

۲- درباره پروژه بی ار تی، مصاحبه‌ها و یادداشت‌های زیادی منتشر شده و موضوع در دستگاه‌های نظارتی هم بررسی شده است اما فارغ از این مساله، برخی‌ها برای این که از این نمد کلاهی برای خود بدوزند، در قامت مدافع بیت‌المال ظاهر شده و برای ثواب هم مشتی به سوی شورا و شهرداری حواله می کنند که یادداشت سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان از این نوع می باشد.

۳- اما پرسش اصلی من این است که وی چگونه به خود حق می دهد از یک نهاد عمومی بابت اتلاف بیت‌المال انتقاد کند اما به عنوان عضو یک دستگاه اجرایی حاکمیتی دیگر بدترین عملکرد را داشته باشد ؟ آیا این تناقض رفتاری، فریب دادن مردم نیست؟ چگونه می شود معترض و منتقد سومدیریت و عملکرد یک دستگاه شد اما همان عملکرد را در دستگاه اداری خود، مباح دانست ؟ ایشان چرا درباره ورزشگاه عضدی، ماده ۸۸، ورزشگاه تختی انزلی، استخر گلسار، استخدام های غیرقانونی، سیاسی شدن هیات های ورزشی، مالکیت سپیدرود، نابودی داماش و … چیزی نمی نویسد؟ ایا انتقاد و اعتراض فقط برای شورای شهر جایز است؟ و برای اداره کل ورزش حرام و مستوجب شکایت؟!.

۴-سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و نامزد دوره آتی شورای شهر رشت به مردم بگوید براساس کدام مجوز جذب اداره کل ورزش شده است؟ و چرا پس از یکسال و نیم حضور در روابط عمومی، حکم وی صادر نشده و هنوز سرپرست روابط عمومی می باشد؟.

۵- سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و مشاور عمرانی مدیرکل، بیش از سه سال است که رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان رشت می باشد؛ بنابراین، لازم است که وی عملکرد خود را به طور شفاف برای جامعه بدنسازی و پرورش اندام شهرستان رشت توضیح دهد تا عملا نشان دهد کسی که می‌خواهد وارد پارلمان شهری شود تا چه حد در اداره هیات بدنسازی وپرورش اندام رشت، موفق بوده است؟

البته موضوعات دیگری وجود دارند که به وقت نیاز طرح خواهد شد.

✍یادداشتی به قلم نقی هدایتی

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=63727
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن