گیلان

بيش از 43 هزار كيلومتر از خطوط گاز در گيلان نشت يابي شد

با هدف حفظ ايمني خطوط و افزايش پايداري جريان گاز، در سال گذشته، 43 هزار و 340 کیلومتر از خطوط گاز در گیلان نشت یابی شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، عیسی جمال نیکویی سرپرست شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: این عملیات در همه مناطق و 53 شهر استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت ویژه موضوع نشت یابی خطوط و تاسیسات گاز درجهت حفظ پایداری جریان گاز استان، گفت: در سال 1400، بیش از 130 درصد از مجموعه تاسیسات و خطوط گاز در گیلان مورد نشت یابی قرار گرفته است که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

جمال نیکویی همچنین از انجام یک هزار و 777  مورد بازرسی و نشت یابی از ایستگاه ها و بیش از 911  هزار انشعاب گاز در سال گذشته خبر داد و گفت: با انجام این عملیات بیش از 37 هزار نشتی شناسایی شد که نسبت به برطرف ساختن آن و ایمن سازی خطوط اقدام شد.

سرپرست شرکت گاز گیلان با اشاره به افزایش روزافزون متراژ شبکه و تعداد انشعاب گاز، آماده سازی برنامه زمانبندی مدون بر اساس استاندارد، شرایط جوی و اقلیم جغرافیایی و انجام عملیات نشت یابی به صورت دقیق و جامع را امری مهم و ضروری برشمرد.

وی در خاتمه با بیان اینکه شرکت گاز مسئول حفظ ایمنی تاسیسات گاز تا درب منازل مشترکین می باشد، گفت: مسئولیت حفظ ایمنی داخل منازل بر عهده مشترکین گاز طبیعی است و مصرف کنندگان باید با بررسی مستمر تجهیزات و لوازم گازسوز، ایمنی منازل خود را تضمین کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83305
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن