گیلان

به 242 درخواست مراجعین توسط شرکت گاز گیلان در سال گذشته رسیدگی شد

در جلسات ملاقات مردمی مدیرعامل گاز گیلان در سال گذشته، به 242 درخواست مراجعین و متقاضیان رسیدگی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال گذشته مجموعاً 46 جلسه ملاقات مردمی در این شرکت برگزار شد و مراجعین محترم پس از تكميل فرم درخواست توانستند با اينجانب و يا مسئولین مربوطه ديدار و طرح موضوع نمايند.

وي درخصوص روند رسیدگی به درخواست های مراجعین افزود: پس از طرح درخواست و مشكل توسط ارباب رجوع، دستور اقدام لازم براي رسيدگي به درخواست ها صادر و موارد درخواستي توسط روابط عمومي پيگيري و پاسخ لازم به آنها داده شده است.

جمال نیکویی درخصوص بیشترین موضوعات مطروحه در این دیدارها گفت: بیشترین موضوعات مطرح شده در جلسات ملاقات مردمی هفتگي مربوط به درخواست شغل، قدرالسهم گاز و مشکل مربوط به تحصیل زمین و انشعاب ساختمان های فاقد پروانه بوده است.

مديرعامل گاز گيلان در خاتمه از همه مشترکین و متقاضیان درخواست کرد تا برای صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، مشکلات و درخواست های خود را حتی الامکان به صورت غیرحضوری و از طریق درگاه های ارتباطی مجازی شرکت همچون سایت، نرم افزار موبایلی گاز، تلفن گویای 3414 و … ثبت و پیگیری کنند.

لازم به توضیح است در راستاي سياست پاسخگويي مناسب و شفاف به مراجعين و ارباب رجوع همانند سنوات گذشته، روابط عمومي شركت گاز روزهاي سه شنبه هر هفته از ساعت 8:30 الي 12 ظهر ميزبان مراجعيني است كه متقاضي ملاقات مستقيم با مدير عامل مي باشند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83880
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن