بانک-بیمه-بورس

بهره برداری از پل شهدای حصارک کرج با حمایت بیمه البرز

پروژه ملی پل شهدای حصارک کرج با حمایت به موقع شرکت بیمه البرز به بهره برداری رسید.

اح پل شهدای حصارکبه گزارش تفاهم آنلاین، مدیرعامل شرکت راهسازی و ساختمان هنزا-پیمانکار ساخت پل شهدای حصارک کرج در مراسم افتتاح این پل با قدردانی از بیمه البرز اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت های بیمه البرز به عنوان بیمه گر در دوران اجرای پروژه ساخت این پل و پرداخت به موقع خسارت حادثه های رخ داده در این پروژه، امروز شاهد افتتاح این پل هستیم.

مهندس اشکان نظامی ادامه داد: با افتتاح پل شهدای حصارک کرج، گره ترافیکی اتوبان کرج برطرف می شود و ترافیک سنگین اتوبان کرج روان خواهد شد که کمک شایانی به صرفه جویی در مصرف بنزین خواهد کرد.

وی افزود: در طی ساخت این پروژه به قیمت روز هفت هزار و 500 میلیارد ریال، ده مورد خسارت رخ داد که خوشبختانه با حمایت های شرکت بیمه البرز و پرداخت خسارت های سریع و به موقع، احداث پل با تاخیر مواجه نشد که جا دارد از بیمه البرز به خاطر حمایت ها و پشتیبانی هایش قدردانی کنم.

احمد صفرزاده-معاون فنی بیمه البرز نیز در این مراسم گفت: احداث این پل از پایان سال 1393 شروع شد و در این مدت تحت پوشش بیمه تمام خطر نصب، مسئولیت پیمانکار در قبال شخص ثالث و بیمه ماشین آلات بیمه البرز قرار داشت. بر همین اساس و با توجه به این که شرکت بیمه البرز بر اصل مشتری مداری و جلب رضایت مشتری تاکید دارد، ده مورد حادثه رخ داده را در کم ترین زمان ممکن رسیدگی و خسارت آن را به بیمه گزار خود پرداخت کرد.

گفتنی است که در مراسم افتتاح پل شهدای حصارک، استاندار البرز، شهردار و اعضای شورای شهر کرج نیز حضور داشتند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=55014
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن