اقتصادیصنعت-معدن-تجارت

بهره برداری از مسیر اتصال راه آهن به خط ۳ مترو در آینده نزدیک

نصراله آبادیان در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح اتصال خط۳ مترو به راه آهن گفت: با هماهنگی انجام شده میان مجموعه شهرداری تهران و راه آهن موضوع اتصال خط۳ به ایستگاه راه آهن تهران انجام شد و ظرف چند ماه آینده شاهد بهره برداری این طرح خواهیم بود.

وی افزود: درحال حاضر از ساختمان راه آهن تا ایستگاه مترو پله برقی‌ها نصب شده و اتصال به طبقه منفی ۲ انجام  و تحویل راه آهن شده است با همکاری راه آهن تمام افرادی که با قطار وارد تهران می‌شوند می‌توانند مستقیما به متروی تهران دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: این پروژه به صورت مشارکتی انجام شده و امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد تا در پیک استفاده اسفند و فروردین ماه بتوانیم از آن بهره بگیریم. در حقیقت کار از سمت مترو به اتمام رسیده و دوستان راه آهن نیز سخت مشغول کار هستند تا بتوانند کار را تمام کنند.

شهردار منطقه ۱۱ در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه با بهره برداری از مسیر اتصال راه آهن و مترو دیگر نیازی نیست افراد برای ورود به مترو به سطح خیابان بیایند افزود: مسافران راه آهن از طریق سکوی راه آهن با بلیط فروشی مجزا و محل استقرار مستقل وارد شبکه مترو خواهند شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=14657
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن