اجتماعی

بهره‌برداری از 6 ایستگاه آتش نشانی در پایتخت تا پایان سال

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از بهره برداری 6 ایستگاه آتش نشانی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مجتبی یزدانی در جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق22گانه شهر تهران که با حضور مدیران ارشد حوزه خدمات شهری، معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه و حراست و بازرسی این حوزه برگزار شد، گفت: با توجه به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) اقدامات ویژه ای در این ایام از جمله فضاسازي و اکران طرح های فرهنگی و تبلیغات محیطی و سیاه پوش نمودن سطح شهر متناسب با ایام محرم و… براساس طرح های سازمان زیباسازی با همکاری مناطق 22گانه اجرا شده است.

یزدانی در ادامه به طرح بازپیرایی فضای سبز خطی محور دماوند تا آزادی اشاره کرد و گفت: به منظور توسعه و گسترش فضای سبز شهری و حسب دستور شهردار تهران، عملیات احداث باغچه و کاشت درخت در مناطق 6،7،8،9،10 در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد:در اجرای این طرح پس از بررسی، جانمایی و کارشناسی دقیق باغچه‌هایی با گیاهان پوششی، انواع درخت و درختچه متناسب با اقلیم طبیعی تهران در طول این مسیر ایجاد و کاشته خواهد شد.

یزدانی بر پیگیری موضوعات خدمات شهری تا حصول به نتیجه تاکید کرد و گفت: احداث تصفیه خانه های 12گانه به تفکیک پهنه بندی های تعیین شده در مناطق نیز از جمله موضوعاتی که در این حوزه به جد پیگیری و اجرا خواهد شد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اتمام ساخت ایستگاه های آتش نشانی گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته باید تا پایان سال 6ایستگاه آتش نشانی به بهره برداری برسد.

گفتنی است؛ مهندس یزدانی در این جلسه بر موضوعاتی چون افتتاح بازارهای میوه و تره بار محلی  جهت رفاه حال شهروندان، ایمنی ساختمان ها،شیرهای هیدرانت، لزوم افتتاح ایستگاه های جدید در حال ساخت در نقاط پیش بینی شده تا پایان سال،ساماندهی مشاغل بی کانون و سیار (دستفروشان و بساط گستران)، اجرای عملیات ساخت 110چشمه سرویس بهداشتی، باغ اخوان،آرامستان دولاب،اجرای طرح پساب به ویژه در مناطق 1،2،5،6 و… تاکید کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه گزارشی از بازپیرایی فضای سبز خطی محور دماوند- آزادی و وضعیت پروژه شبکه فاضلاب شهر تهران به تفکیک مناطق ارائه و مدیران عامل سازمان زیباسازی، میوه و تره بار، آتش نشانی، ساماندهی به ارائه گزارشاتی در خصوص اقدامات و برنامه های پیش روی سازمان متبوع خود پرداختند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=41881
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن