گزارش

بهترین شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی از دیدگاه ای تی ایران

هر شخصی در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، معیارهای خودش را دارد. معمولاً معیارهای متفاوتی برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت وجود دارد؛ میزان بودجه شما برای طراحی، امکانات و ویژگی‌های سایت سلیقه شخصی و غیره از مهم‌ترین عوامل به‌حساب می‌آید. اگر قصد سفارش طراحی سایت فروشگاهی یا هر نوع سایت دیگری را دارید، باید ابتدا با ویژگی‌های یک شرکت طراحی سایت آشنا شوید و سپس باتوجه‌ به شرایط خود، مناسب‌ترین و بهترین شرکت طراحی سایت را برای خودتان برگزینید.

ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت

ویژگی‌های یک شرکت خوب را با هم بررسی می‌کنیم:

  • نمونه کار خوب؛ اولین ویژگی بهترین شرکت طراحی سایت
     شرکتی می‌تواند ادعا کند بهترین شرکت طراحی سایت است، که نمونه کارهای خوب و متفاوتی داشته باشد. توجه کنید که اگر قصد سفارش طراحی سایت فروشگاهی دارید، به نمونه‌های سایت فروشگاهی آن شرکت نگاه کنید؛ ‌به‌طور مثال شرکتی که طرح‌های خیلی قوی در سایت‌های خدماتی دارد، به این معنی نیست که بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی هم است.
  • گرافیک و طراحی سایت
    شما باید به نمونه کارهای سایت توجه کنید و سایت همان شرکت، بهترین نمونه کاری است که می‌توانید آن را بررسی کنید. یکی از اصلی‌ترین سایت‌هایی که شرکت طراحی می‌تواند روی آن مانور دهد و هنر خودش را نشان دهد، سایت خودش است و باید بهترین امکانات و المان‌ها را داشته باشد.
  • واکنش‌گرایی
    سایت شرکت طراح را در دستگاه‌های مختلف مشاهده کنید؛ سپس سفارش مشتریان را در دستگاه‌های مختلف مشاهده کنید تا بتوانید بررسی کنید که آیا شرکت طراح، سفارش‌ها را ریسپانسیو طراحی می‌کند یا نه.
  • داشتن مشتری معروف
    داشتن حداقل یک مشتری معروف، به‌ این معنی است که شرکت موردنظر، نمونه کار حرفه‌ای هم داشته است. درصورتی‌که تعداد مشتریان معروف بیشتر باشد به این معنی است که باید در لیست بهترین شرکت طراحی سایت شما قرار بگیرد.
  • نظرات مشتریان درباره کیفیت و قیمت
    تأیید و نظر مثبت مشتری، در مورد سفارشی که تحویل گرفته به این معنی است که شرکت طراح کار خودش را به‌درستی انجام می‌دهد.
  • قالب و گرافیک سایت
    نمی‌توان در مقابل طراحی سایت فروشگاهی و خبری، به یک‌ شکل عمل کرد. شرکت طراح باید بتواند بسته به نوع هر سایت و حوزه کاری و عوامل دیگر، طراحی منحصربه‌فردی برای شما انجام دهد.
  • هزینه
    شرکت‌هایی که هزینه خیلی پایینی دریافت می‌کنند، ممکن است طبق اصول، سایت شما را طراحی نکنند و از قالب‌ها یا افزونه‌هایی استفاده کنند که آن‌ها را از منابع نامعتبر به‌صورت رایگان دانلود کرده‌اند؛ همچنین ممکن است طراحی به‌خوبی انجام گیرد ولی بعدها سایت دچار مشکلات متعدد شود. در مقابل، سایت‌هایی وجود دارند که هزینه‌های غیرمنطقی و گزافی دریافت می‌کنند؛ این سایت‌ها نیز مورد اعتماد نیستند و بدون هیچ اصولی قیمت‌گذاری خود را انجام داده‌اند؛ البته باید به این مورد توجه داشت که برخی شرکت‌ها با وجود قیمت بالا، کیفیت بالایی هم دارند؛ ولی شرکتی که در ازای یک طراحی معمولی با امکانات ساده، هزینه بالایی دریافت می‌کند، مناسب شما نیست. در حالت‌کلی برای برآورد هزینه، بهتر است چند مورد از بهترین شرکت طراحی سایت را بررسی کنید تا به‌صورت حدودی از قیمت اطلاع داشته باشید.

  • سئوی بهترین شرکت طراحی سایت
    سئوی سایت شرکت طراحی، باید به‌گونه‌ای باشد که حداقل در چندین کلمه کلیدی در این حوزه جایگاه‌های خوبی در گوگل داشته باشد. این مورد گرچه ملاک خیلی مهمی نیست، ولی می‌تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که حجم کاربران این سایت بالاست یا نه.
  • پشتیبانی
    پشتیبانی به دو قسمت تقسیم می‌شود:
    *  سایت طراح باید دارای پشتیبانی قوی باشد تا در صورت برزو مشکل در کم‌ترین زمان آن را رفع کنند.
    * درصورتی‌که پس از تحویل سفارش طراحی سایت فروشگاهی یا خدماتی و غیره، نیاز به پشتیبان برای سایت خود داشتید، شرکت طراح بتواند پشتیبانی سایت شما را هم بپذیرد.
  • تیم متخصص
    از یک تیم حرفه‌ای استفاده کند. معمولاً در یک تیم طراحی سایت، همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود؛ زیرا در صورت بروز مشکل برای یکی از اعضای تیم، اعضای دیگر می‌توانند به‌سرعت به او کمک کنند.
  • مشاوره درست و کاربردی
    قبل شروع پروژه از سایت موردنظر مشاوره بگیرید؛ شرکتی که تجربه زیادی دارد، به‌خوبی می‌تواند نیاز مشتریان شما را شناسایی کند و با طراحی حرفه‌ای، به شما در رفع آن نیاز کمک کند.
  • آموزش نحوه کارکردن با بخش‌های مختلف
    درصورتی‌که نمی‌خواهید پشتیبان بگیرید، قبل از سفارش طراحی سایت به شرکت اطلاع دهید که نیازمند آموزش هم هستید.
  • امنیت
    طراح باید بتواند موارد امنیتی را در سطح متوسط روی سایت شما پیاده کند. استفاده از ssl و تغییر آدرس از http به https یکی از مهم‌ترین موارد در  خصوص امنیت است.
  • تعهد
    شرکت طراح باید به قرارداد تعهد داشته باشد و به‌موقع و طبق مواردی که در قرارداد ذکر می‌شود، خدمات را ارائه کند.
  • تسلط به کدنویسی 
    کدنویسی امکان طراحی هر نوع سایتی با هر نوع امکاناتی را فراهم می‌کند. طراحی سایت با کدنویسی معمولاً هزینه بالایی دارد ولی استفاده از کدنویسی در جزئیات در صورت لزوم، می‌تواند باعث افزایش کیفیت کار شود.

سفارش طراحی سایت خود را به یک شخص بسپاریم یا شرکت طراحی؟

در پاسخ به این سؤال، جنبه‌های مختلف سفارش به هرکدام را بررسی می‌کنیم و سپس می توانید با توجه به شرایط خود تصمیم نهایی را بگیرید:

  • طراحی توسط شخص معمولاً هزینه پایین‌تری نسبت‌به طراحی توسط بهترین شرکت طراحی سایت دارد.
  • معمولاً شخص طراح، پشتیبانی سایت شما را برعهده نمی‌گیرد، ولی اگر سفارش خود را به بهترین شرکت طراحی سایت بدهید، معمولاً خدمات پشتیبانی هم برای سایت شما ارائه می‌کنند. اگر سایت فروشگاهی دارید، گزینه مناسب برای شما سفارش به‌بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی است.
  • هنگامی که یک شخص سایت شما را طراحی می‌کند، معمولاً سرعت کار پایین‌تر است، ولی بهترین شرکت طراحی سایت از بهترین و متخصص‌ترین تیم استفاده می‌کند که باعث می‌شود هر فرد مسئولیت بخش خاصی را برعهده بگیرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سفارش شما طراحی شود.
  • معمولاً وقتی یک شرکت طراحی سایت شما را برعهده می‌گیرد، امکانات بیشتری را می‌توانید به شما ارائه دهد.
  • ارتباط با فرد طراح راحت‌تر است و می‌تواند انعطاف بیشتری حین طراحی داشته باشد؛ شما هرگاه احساس کردید چیزی مطابق میل شما نیست، می‌توانید به‌سرعت به او اطلاع دهید تا آن را اصلاح کند.

بهترین شرکت طراحی سایت

در این قسمت به چند مورد از بهترین شرکت طراحی سایت اشاره می‌کنیم و برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به بررسی‌هایی که سایت آی تی ایران در این زمینه انجام‌ داده است، مراجعه نمایید. بهترین شرکت طراحی سایت از نظر مشتریان عبارت‌اند از: وب سیما، همیار توسعه، دارکوب، رویال کد، وب 24، آی وحید و سایت نوین. می‌توانید با مراجعه به سایت هرکدام و مشاهده نمونه کارها و نظرات مشتریان، در مورد ثبت سفارش طراحی سایت خود تصمیم بگیرید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=84366
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن