ورزشی

بهاروند: ایرادات مد نظر فیفا در اساسنامه رفع شده است

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: با هماهنگی با مراجع ذیصلاح ایرادات مد نظر فیفا رفع شده است.

به گزارش  تفاهم آنلاین، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال در مجمع سالیانه هئیت فوتبال استان البرز عنوان کرد: البرز دارای پتاسیل زیادی است و شایستگی خوبی در ورزش کشور دارد. استان البرز در تمامی رده‌ها بازیکن به تیم‌های مطرح کشور و تیم به لیگ‌های مختلف کشور معرفی کرده است. جایگاه کنونی البرز باید تقویت شود و بستر لازم برای توسعه آن باید فراهم شود.

وی ادامه داد: البرز استعدادهای خوبی در رشته فوتبال دارد و باید این استعدادها را شکوفا و حفظ کرد. جدا از این، البرز با داشتن امکانات و شرایط آب و هوایی مناسب میزبان بسیاری از رویدادهای مهم و اردوهای تیم‌های مختلف می‌باشد و این یک اصل مهم بشمار می‌رود.

سرپرست فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: فوتبال در لیگ برتر خلاصه نمی شود و باید بخش های دیگر هم مورد توجه قرار بگیرد.واقعیت این است که امروز بیشترین بار فوتبال بر دوش هیات های استانها و باشگاه ها است و در شرایط فعلی باید بخش خصوصی کمک حال فوتبال باشد.هزینه کردن در ورزش سرمایه است و باید قدردان عزیزانی باشیم که در این مسیر قدم برمی دارند.

وی درباره آخرین وضعیت مربوط به اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت:در بحث اساسنامه کارهای خوبی صورت گرفته است.در انتظار هستیم آخرین نظر مشورتی فیفا دریافت شود تا پس از آن زمانبندی مجمع تایید اساسنامه و سپس مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار شود.با هماهنگی با مراجع ذیصلاح ایرادات مدنظر فیفا رفع شده است.

بهاروند درباره برگزاری رقابت های باشگاهی در شرایط شیوع بیماری کرونا اظهار داشت:تمامی مسابقات با شیوه نامه اجرایی جدید و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در سطح کشور و استان ها برگزار می شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=36448
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن