گزارش

بنیان گذار کروز ، منتخب جشنواره ملی چهره برتر کارآفرینی سال 1400 شد

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز از موسس و بنیان گذار گروه قطعه سازی کروز به عنوان منتخب “نهمین جشنواره ملی انتخاب چهره های برتر حوزه کارآفرینی سال 1400” این استان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ طی مراسمی با حضور داود سعدزاده مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز و جمعی از مدیران و مسئولان سازمان تامین اجتماعی این استان از موسس و بنیان گذار گروه قطعه سازی کروز به عنوان تولیدکننده و کارآفرین برتر تجلیل شد.
حمید کشاورز موسس و بنیان گذار شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: نیروی انسانی بالاترین سرمایه ما در کروز است. این سرمایه با هیچ چیز قابل قیاس نیست و معتقدم سبب ایجاد ثروت می شود.
موسس و بنیان گذار شرکت کروز در ادامه اظهار کرد: ایجاد ثروت انسانی، هنر کار افرین است و البته نیاز به همیاری دولت دارد. مشکلات تولیدکنندگان بیشتر از تحریم های بین المللی، نقررات دست و پاگیر و تحریم های داخلی است که سبب کاهش تولید و اشتغال می شود.
کشاورز با اشاره به اینکه تورم در کشور باعث فقر می شود، گفت: در این صورت کار آفرینان نمی توانند ارزش ایجاد کنند و تولید را توسعه دهند.
گفتنی است شرکت صنایع تولیدی کروز هم اکنون بیش از 12هزار نیروی انسانی را در استخدام خود دارد که از این تعداد … هزار نفر آنها در سال جاری به استخدام این شرکت در آمده اند.
گفتنی است این مقام به دلیل موفقیت صنایع تولیدی کروز در بازار تولید، کار و سرمایه و همچنین اهتمام به مشارکت فعالانه و مطلوب در راستای تعامل موثر با سازمان تامین و اجتماعی اهدا شده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=82703
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن