گیلان

بستری شدن ۱۰۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان از بستری شدن بیش از ۱۰۰۰ بیمار در روزهای شیوع کووید 19 در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، دکتر محمدحسین شهدی نژاد در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه ای زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در سال 99 که به میزبانی مدیریت درمان گیلان در محل بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در مقابله با کووید ۱۹ گفت: با تلاش کادر درمانی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) بهترین خدمت درمانی به بیماران نیازمند کووید ۱۹ ارائه شد به طوری که میانگین فوتی ها از نرم های جهانی هم پایین تر بوده است.

وی با بیان اینکه در روزهای شیوع کووید ۱۹ در استان گیلان بیش از ۱۰۰۰ بیمار در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) بستری شدند، افزود :یکی از مهمترین اهداف این مدیریت در مبارزه با کووید ۱۹ حفظ جان همکارانی بوده که نقش اصلی در درمان بیماران را به عهده داشتند به همین منظور در گام اول گروه های پرخطر از بیمارستان حذف شدند و در مرحله بعد بهترین تجهیزات تدافعی حفاظت شخصی و ملزومات مورد نیاز برای کادر درمانی تهیه شد، لذا علی رقم اینکه تعدادی از همکاران به بیماری آلوده شدند ولی به لطف پروردگار همگی سلامتی مجدد خویش دست یافتند.

گفتنی است که در این جلسه در راستای تقدیر از مدافعان سلامت لوح سپاس به بیش از ۲۰نفر از نیروهای خدمات و پشتیبانی تقدیم شد که در جریان شیوع کووید ۱۹ تلاش و مجاهدت بسیار نمودند.

یادآور می شود که اعطای لوح سپاس به گروه های درمانی تداوم دارد و به تدریج به همه گروه های درمانی و پشتیبانی با رعایت شرایط کرونایی اعطاء خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=41284
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن