سیاسی

بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در مومبای

به گزارش ایسنا،‌ روز چهارشنبه 23 بهمن ماه، مجلس چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در محل مسجد ایرانیان مومبای با حضور ایرانیان و غیرایرانیان و شرکت علما و روحانیون برگزار شد.

علیخانی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی ضمن اشاره به آثار انقلاب اسلامی و نفوذ آن در بین آحاد مسلمین و آزادی‌خواهان جهان و ضمن بیان ویژگی‌های بارز سپهبد شهید سلیمانی و تفکر مقاومت تاکید کرد: نتایج ارزشمند حاصله جبهه مقاومت در مبارزه با تروریسم سازمان یافته مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان منطقه ای و همچنین عداوت دیرینه رژیم اشغالگر صهیونیستی، ناشی از مجاهدت ها و ایثار سربازان جبهه مقاومت و در راس ایشان شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: این پیروزی ها متاثر از تاسی رزمندگان اسلام به سیره عملی ائمه معصومین علیهم السلام بوده که در پرتو افکار حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

علیخانی در خاتمه از آحاد مختلف مسلمین و آزادیخواهان هند در حمایت از جمهوری اسلامی ایران و برگزاری مراسم متعدد از ابتدای ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید سلیمانی و همراهان ایشان به‌دستور شخص رئیس جمهور آمریکا تا کنون قدردانی و این گونه اقدامات را بخشی از حمایت عملی از مواضع سیاسی جمهوری اسلامی ایران و ملت آزاداندیش ایران قلمداد کرد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=14282
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن