گیلان

برگزاری 19 مانور آموزشی توسط شرکت گاز گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: شرکت گاز استان در راستای آمادگی بیش از پیش پرسنل خود جهت مقابله با بحران های احتمالی، در نیمه اول سال جاری 19 مانور در شهرهای مختلف استان برگزار نموده است.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس حسین اکبر با اشاره به توجه ویژه شرکت گاز استان به موضوع ایمنی و انتقال پایدار جریان گاز اظهار داشت: این شرکت در نیمه اول سال جاری اقدام به برگزاری 8 دوره آموزشی با موضوعات ایمنی گاز طبیعی، پروانه های انجام کار، عبرت آموزی از حوادث، آموزش عمومی HSE و … نموده است.

مهندس اکبر در ادامه با اشاره به افزایش 72 درصدی مانورهای برگزار شده در نیمه اول امسال، بیان نمود: در راستای افزایش آمادگی پرسنل برای مواجهه با بحران های احتمالی در نیمه اول سال جاری، 19 مانور در مناطق مختلف استان به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: مانورهای برگزار شده در 6 ماهه اول امسال در زمینه های بحران، پدافند غیرعامل و محیط زیست بوده و مجموعا بیش از 250 نفر از پرسنل شرکت در 13 دوره آموزشی شرکت نموده اند.

وی با اعلام این موضوع که هم اکنون ساعات کار بدون حادثه شرکت گاز استان گیلان به بیش از 8 میلیون و 200 هزار نفرساعت رسیده است، اظهار داشت: رعایت الزامات ایمنی همواره یکی از مسائل و اهداف مهم و ضروری شرکت گاز می باشد و این مهم با برنامه ریزی مناسب و اجرای مدون و دقیق دستورالعمل های ایمنی تا حد زیادی محقق شده است و شرکت گاز استان گیلان یکی از شرکت های نمونه و پیشرو در این زمینه می باشد.

مهندس اکبر در ادامه درخصوص حوادث و اتفاقات در بخش مشترکین گفت: متاسفانه با وجود اطلاع رسانی مستمر و فرهنگ سازی درخصوص مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، باز هم شاهد وقوع حوادث مرتبط با گاز در استان هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: متاسفانه در نیمه اول سال جاری 22 مورد حادثه مرتبط با گاز در استان به ثبت رسیده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش داشته است.

وی در خاتمه از همه مشترکین گرامی درخواست نمود تا با رعایت نکایت ایمنی و توجه به آموزش ها و اطلاعیه های شرکت گاز، پاییز و زمستانی آرام و امن را در کنار خانواده خود سپری نمایند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=49673
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن