بانک-بیمه-بورس

برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سال 98 بانک شهر

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سال 98 بانک شهر با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و حضور حداکثری سهامداران برگزار شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، در ابتدای جلسه عبدالحمید امامی، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و رئیس مجمع با قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان بانک شهر،گفت: امروز شاهد پیشرفت های قابل توجه این بانک در شبکه بانکی کشور با توجه به رعایت کامل ضوابط و مقررات بانک مرکزی هستیم.
امامی با بیان اینکه طی سه سال گذشته اقدامات مهمی در اصلاح ساختار مالی بانک شهر صورت گرفته است،تصریح کرد: گواه این ادعا روند رو به رشد بانک و قرار گرفتن آن در میان بانک های برتر خصوصی کشور است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تاکید کرد: خوشبختانه در سایه تعامل مدیران شهری با بانک شهر بسیاری از مشکلات این بانک مرتفع و استفاده از ظرفیت های آن برای تمامی اقشار جامعه بیش از پیش فراهم شده است.
در حاشیه این جلسه نیز، گزارشی از نحوه فعالیت بانک شهر در شبکه بانکی، ارائه خدمات در حوزه ارزی و ریالی، حمایت از تولیدکنندگان، کمک به پیشرفت پروژه های شهری و … از سوی احمد درخشنده، مدیرعامل این بانک ارایه شد.
براساس تصمیمات مجمع، صورت های مالی بانک شهر مربوط به دوره مالی سال 98 با نظر به گزارش حسابرس و با حضور نمایندگان سازمان بورس تصویب و تایید شد.انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره بانک نیز در جلسه آینده مجمع (قبل از سال آینده) تعیین تکلیف خواهد شد.
لازم به ذکر است، با توجه به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر برگزاری مجامع با حضور حداکثر 15 نفر از سهامداران حقیقی یا حقوقی علاوه بر پیش بینی امکانات حضور افراد سهامدار با رعایت فاصله اجتماعی در سالن جانبی محل برگزاری جلسه، این مراسم به صورت زنده از طریق وب سایت بانک به نشانی: shahr-bank.ir برای رویت عموم پخش شد.
لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=65481
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن