دسته‌بندی نشده

برگزاری دوره‌های آموزشی شرکت گاز گیلان به صورت مجازی

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: علی‌رغم شیوع ویروس کرونا در سطح استان، شرکت گاز استان دوره‌های آموزشی خود را با فراهم نمودن بسترهای لازم از طریق مجازی و به صورت مستمر برگزار می‌نماید.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس حسین اکبر با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در شرکت گاز عنوان کرد: مسئله آموزش به عنوان یکی از اصول مهم شرکت، موجب بالا رفتن سطح بهره‌وری و کارایی پرسنل و به تبع آن افزایش رضایت‌مندی مشترکین خواهد شد.

وی بیان کرد: در همین راستا با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، در آبان‌ماه امسال بالغ بر 2 هزار نفرساعت آموزش مجازی برای 140 نفر از پرسنل رسمی، قراردادی و پیمانکاری برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، ایمنی گاز طبیعی در شبکه‌ها، مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای و همچنین مستندسازی استاندارد مدیریت انرژی را از مهم‌ترین موضوعات دوره‌های آموزشی برگزار شده در آبان‌ماه سال جاری عنوان کرد.

مهندس اکبر در پایان سخنان خود با بیان اینکه مهم‌ترین هدف شرکت گاز ارائه خدمات بهینه و ایمن به مشترکین گرامی و کسب رضایت‌مندی حداکثری ذی‌نفعان می‌باشد، اظهار کرد: آموزش به عنوان یک ابزار مهم، برای رسیدن به این اهداف همواره حتی در دوران شیوع ویروس کرونا مد نظر شرکت گاز می‌باشد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=56362

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن