گیلان

برپایی جلسه مديريت بحران در بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان گیلان

با حضور مهندس اکبرزاده-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مهندس مرادی-مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، معاونین و کارشناسان دو دستگاه در سالن جلسات شهید حق شناس اداره بنیاد مسکن برگزار گردید.

به گزارش تفاهم آنلاین، در ابتدا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص فعالیت های گسترده و متعدد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توضیحاتی ارائه نمود.

مهندس اکبرزاده با بیان اینکه، اقدامات به موقع و سریع این نهاد انقلابی در وقوع حوادث غیر مترقبه بسیار مهم و ضروری است، ادامه داد: بنیاد مسکن استان برای مقابله با تهدید سوانح طبیعی، عملیات پیشگیری پیش از وقوع سانحه را با اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی سکونت گاههای آسیب‌پذیر روستایی و همچنین بازسازی مناطق سانحه‌دیده پس از وقوع سانحه همواره در دستور کار خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی درپیشگیری از حوادث موثر است، افزود: امیدواریم با تعاملات ویژه بین این دو دستگاه، بتوانیم خدمات گسترده ای به مردم به ویژه در راستای ترویج فرهنگ مقاوم سازی در سطح روستاها ارائه دهیم.

در ادامه، مهندس مرادی-مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز ضمن تقدیر از مجموعه همکاران بنیاد مسکن بواسطه تعاملات و همکاری های صورت پذیرفته، نظارت مستمر بنیاد مسکن در ساخت مسکن روستایی را گامی مثبت در کاهش بروز خسارت‌های زمان بحران و سوانح طبیعی دانست.

وی در اين جلسه از فعال شدن كارگروه هاي تخصصي مديريت بحران خبر داد و افزود: بايد زير ساختهايي توسط دستگاه هاي مرتبط در وقوع بحران ايجاد و برنامه ريزي شود.

مرادی با اشاره به فعاليت هاي مديريت بحران در سه تايم زماني قبل حادثه، حين حادثه و بعد از حادثه و كمك رساني از حيث جاني و مالي و ابنيه گفت: در مواقع بحراني دستگاه هاي از لحاظ عملكرد مديريت مي‌شوند كه هريك در زمان معين شروع به فعاليت كنند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=43415
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن