بانک-بیمه-بورس

برنامه های سلامت محور در آئینه بانک رفاه

خدمت رسانی مطلوب به فعالان حوزه سلامت جزو برنامه های بانک رفاه به عنوان بانکی سلامت محور است.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از  روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از سایت بنکر، این بانک در حوزه های مختلفی خدمت رسانی به هموطنان را سرلوحه خود قرار داده است و در برنامه های این بانک همواره حوزه سلامت و تلاش برای داشتن شهروندان و مشتریانی سالم، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
بر اساس این گزارش، جامعه پزشکی و کادر درمان کشورکه همواره نقش اساسی و مهمی در تأمین سلامت جامعه دارند، از مشتریان ثابت و وفادار بانک رفاه هستند و سال هاست از این بانک خدمت دریافت می کنند، اما سال 99 و با شیوع ویروس کرونا، خدمات بانک رفاه به این قشر بسیار گسترده تر از قبل ادامه پیدا کرد و همچنان ادامه دارد تا آن ها بتوانند با دغدغه کمتری به شهروندان خدمت رسانی کنند.
به همین منظور بانک رفاه در راستای قدردانی از تلاش های صادقانه پیشگامان مبارزه با ویروس کرونا ” طرح جهش مهر سلامت 99″ را طراحی و اجرایی کرده است که بر اساس این طرح به جامعه پزشکی کشور، اعضای هیأت علمی فاقد پروانه مطب شاغل در مراکز درمانی، پرستاران شاغل در مراکز درمانی که دارای شماره نظام پرستاری از سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی هستند و سایر کارکنان شاغل تمام وقت که در مراکز درمانی دارای حساب نزد بانک رفاه بوده و یا مراکزی که نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند و همچنین داروخانه‌ها تسهیلات می دهد.
این طرح تا پایان خرداد ماه 1400 ادامه خواهد داشت و متقاضیان واجد شرایط می توانند به منظور تهیه و تأمین مواد مصرفی، لوازم یدکی تجهیزات پزشکی، ابزار کار و تجهیزات مورد نیاز در محل فعالیت مشمولان طرح، تأمین اموال و خدمات مورد نیاز مشمولان طرح و اعضای درجه یک خانواده (تحت تکفل)، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل محل فعالیت (مطب)، واحد مسکونی و خرید محل فعالیت (مطب/ داروخانه) از این تسهیلات استفاده کنند.

از سوی دیگر خدمات بانک رفاه در حوزه سلامت دامنه وسیع تری پیدا کرده است تا در این ایام سخت شیوع ویروس کرونا، گام های اساسی تری در حوزه سلامت جامعه بردارد. به همین منظور “طرح پاک” از دیگر طرح هایی است که می توان آن را در حوزه سلامت مورد بررسی قرار داد.
طرح پاک دقیقا در زمانی طراحی و اجرا شد که جامعه نیاز شدیدی به مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده داشت. بانک رفاه با تدبیر و دوراندیشی در راستای حمایت از رونق تولید و تأمین سلامت شهروندان، اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان دارو و تجهیزات پزشکی، کالاها و مواد ضد عفونی کننده، شوینده، پاک‌کننده و بهداشتی را در قالب طرح پاک آغاز کرد که مدت اعتبار این طرح تا پایان سال جاری است.

علاوه بر این، بانک رفاه با گسترش و توسعه خدمات آنلاین، تقویت و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و با هدف کاهش مراجعه حضوری به شعب بانک، تلاش کرد سلامت کارکنان و مشتریان خود را تأمین کند. خدماتی که نقش مهمی در قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا داشت و می طلبد که در فرصتی دیگر، شرح کاملی از این خدمات ارائه شود.

نگاهی گذرا به مجموعه اقداماتی که در بانک رفاه انجام شده نشان می دهد، مدیران این بانک به خوبی واقفند که به خطر افتادن سلامت جامعه بر تمامی حوزه ها به ویژه حوزه اقتصادی کشور تأثیر و پیامدهای منفی بسیاری دارد، به همین دلیل همواره تلاش می کنند با ارائه طرح های مفید و راهگشا، به عنوان بانکی سلامت محور درخدمت هموطنان باشند و فعالیت های اقتصادی و بانکی را همگام با شهروندان سالم و جامعه ای به دور از بیماری ها و آسیب های جسمی به پیش ببرند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=42086
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن