گیلان

224 میلیارد تومان از بدهی بیمه سلامت گیلان پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت گیلان از پرداخت 224 میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت گیلان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: از این میزان پرداختی ۸۸ میلیارد تومان به مراکز دولتی، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌های دولتی، شبکه بهداشت و پزشک خانواده پرداخت شده است.

به گزارش تفاهم آنلاین، دکتر جمشید محمدی افزود: ۱۳۶ میلیارد تومان از پرداختی‌های بیمه سلامت گیلان به بیمارستان‌های خصوصی و دولتی غیردانشگاهی از جمله بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص)، بیمارستان ولیعصر(عج)، پزشکان، داروخانه‌ها، پاراکلینیک، زمایشگاه، تصویربرداری و فیزیوتراپی‌های طرف قرارداد بوده است.

وی با بیان اینکه در پرداخت مطالبات طرف قرارداد سال جاری به‌روز هستیم، ادامه داد: هم‌ا‌کنون افزون بر یک‌هزار و ۶۰۰ مطب، داروخانه و مراکز درمانی استان گیلان طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند.

دکتر محمدی اظهار داشت: به منظور کاهش مراجعات مردم برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا دفترچه بیمه تمام بیمه‌شدگان روستایی و سلامت همگانی که از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه امسال فاقد اعتبار است، به صورت سیستمی تا تاریخ ۳۱ فرودین سال آینده اعتبار دارد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=55417
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن